خبرهای داغ:
همدان-مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از صعود ۸۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان همدان به قله الوند به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اساتید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۵۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

صعود ۸۰۰ نفری اساتید دانشگاه‌های استان همدان به قله الوند

سرهنگ علی اکبر کریم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: ۸۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اساتید به قله الوند صعود می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از برنامه‌های سپاه استان در راستای برگزاری کنگره انجام می‌شود که از جمله آن صعود اساتید دانشگاه‌های استان همدان به قله الوند است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: این برنامه با هدف ترغیب و تشویق نسبت به ورزش انجام می‌گیرد که ۸۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها در آن حضور دارند.

 وی با اشاره به اهمیت ورزش و سلامتی گفت: سلامت جسم مقدمه سلامت روح و فکر است که باعث تعالی و سلامت همه جانبه در انسان می‌شود.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در توصیه‌های خود به جوانان و نوجوانان ورزش کردن را مورد تاکید قرار داده‌اند و آن را هم ردیف تحصیل و تحذیر دانسته‌اند.

وی ضمن اشاره به سبک زندگی شهدا به ویژه شهید دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران با توجه به امکاناتی که در خارج از کشور برایش مهیا بود تحصیلات خود را در آن جا رها کرد و در راه دفاع از کشور خود به شهادت رسید.

کریم پور در پایان خاطر نشان کرد: روز شهادت شهید چمران روز بسیج اساتید است و اساتید دانشگاه‌های ما باید با تأسی به این شهید بزرگوار در راه رشد و تعالی دانشجویان به جهاد تبیین بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات