خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

تشکیل ۱۷ کمیته در شهرستان نهاوند برای کنگره ملی شهدای استان همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تشکیل ۱۷ کمیته در شهرستان نهاوند در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه پشتیبانی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان کمیته‌های ۲۱گانه زیر مجموعه این کنگره تشکیل شد و در شهرستان نهاوند هم ۱۷ کمیته زیر نظر دبیر و با مشارکت نهادها و موسسات دولتی عهده‌دار انجام امور برنامه‌ریزی و اجرایی این کنگره است.

وی افزود: سرفصل‌های اصلی فعالیت‌های کنگره، تولیدات ماندگار فرهنگی، ساخت آثار ماندگار نمادین، تحقیقات علمی و پژوهشی، بازدیدها، گردهمایی‌ها و تجلیل‌ها، برگزاری همایش و جشنواره، تبلیغات و فضاسازی، برگزاری نمایشگاه‌ها و نامگذاری‌ها است که در شهرستان نهاوند کارهای بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان کمیته فرهنگی و حفظ و آثار، کمیته بانوان، کمیته روابط عمومی، کمیته فرهنگی و حفظ و آثار، نامگذاری‌ها، کمیته اقشار و تشکل‌های مردمی، کمیته تکریم و ایثارگران، کمیته ورزش و جوانان، کمیته علمی و پژوهشی سپاه، کمیته عملیات سپاه، کمیته بازرسی سپاه، کارهای بسیار خوبی انجام داده و برنامه‌های دیگری در دست اقدام دارند.

وی افزود: برنامه‌های در دست اقدام شهرستان نهاوند در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان همدان شامل برگزاری یادواره شهدای شهرستان با سخنرانی محسن رضایی معاونت اقتصادی رئیس جمهور، سرکشی از خانواده‌های شهدا و مسابقه فرهنگی هنری از کتب شهدا و کتاب «آب هرگز نمی میرد» است.

مختاری تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها تولید محتوا، انیمیشن و کلیپ از زندگینامه شهدا، تهیه مستند قهرمان مرصاد، شهید شوهانی، شهید طالبیان و یاران ایشان، فضاسازی‌های سطح شهرستان و ادارات در فصل تابستان، پیگیری برای نصب تلویزیون شهری مختص شهدا است که اعتبار آن در حال پيگيری است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه شهید شاخص سال شهید حاج حسین کیانی و تکمیل المان سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در مقابل سپاه تصریح کرد: در خصوص کنگره شهدا 3.5 میلیارد اعتبار از طرف ناحیه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات