خبرهای داغ:

«ویترینِ دختران» در کدام پیام رسان‌ها دیده می‌شود؟

به گفته دبیر کارگروه دختران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در روز دختر بخش "ویترین" که خاصه برای دختران طراحی شده است، در نرم افزار "سروش پلاس" رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۱۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج - اظهار کرد: بخش "ویترین" که خاصه برای دختران طراحی شده است فعلا فقط در روز دختر در نرم افزار سروش پلاس نمایان خواهد شد و پس از آن با توجه به همکاری‌هایی که با سایر نرم افزارها داریم در سایر پلتفرم‌ها نیز اجرا خواهد شد.

وی درباره محتوایی که در "ویترین" نمایش داده خواهد شد نیز توضیح داد: محتوای ویترین محتوای مورد نیاز دختران نوجوان است و مسائل و موضوعات مبتلا به آنها در ویترین مطرح می‌شود. این محتوا شامل معرفی کتاب، فیلم، انیمیشن، پادکست و کانال های مختلف در بردارنده مطالب جذاب برای دختران است. فضایی در آن فراهم است تا گعده‌های  دوستی بین دختران شکل گیرد. حتی بخش گفتگو با معاونت زنان نیز در ویترین وجود دارد و دختران می‌توانند در این بخش نکات خود را مطرح کنند و این نکات به اطلاع انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری می‌رسد.

به گفته دبیر کارگروه دختران معاونت  ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، محتوای نمایش داده شده در "ویترین" با کمک گروه‌های مردمی، گروه‌های فعال در حوزه دختران و خود دختران نوشته و آماده شده است و این محتواها از طریق "ویترین" در معرض دید دختران قرار می‌گیرد.

ناظر همچنین این را هم گفت که مطالب نمایش داده شده در "ویترین" معطوف به حوزه‌های مختلف سرگرمی و بازی، آموزش، فرهنگ، اجتماع و هنر و ... است.

وی با بیان اینکه "ویترین" مناسب تمام دختران است اما تمرکز ما برای تولید محتوا در این بخش بر روی دختران نوجوان در رده سنی ۹ تا ۱۸ سال بوده است، تصریح کرد: ویترین جایی است برای تغذیه دختران با محتواهایی که باید در جریان آن باشند. در واقع ویترین جای خوبی برای این تغذیه است چراکه غذای رسانه‌ای سالمی به مخاطب می‌دهد و خانواده‌ها می‌توانند از حضور  دختران در این فضا آرامش خیال داشته باشند. هم گروه‌های مردمی فعال در حوزه دختران و هم خود دختران با حضور در این بخش می‌توانند با یکدیگر ارتباط  بگیرند، گعده دوستی شکل دهند و یک هم افزایی ویژه‌ای شکل گیرد.

ارسال نظرات