فرمانده سپاه ناحیه زرندیه خبر داد

اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر به همت بسیج سازندگی زرندیه

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: با اعطای تسهیلاتی که از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه صورت گرفته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان اعطا شده که حاصل آن اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۸۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

سرهنگ پاسدار محسن صادقی، فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در حاشیه بازدید از چند پروژه بسیج سازندگی این شهرستان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زرندیه با اشاره به احداث ۶ واحد منزل مسکونی محرومین در سال ۱۴۰۱ توسط بسیج سازندگی این ناحیه گفت: خدمت به محرومین از اولویت‌های بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه است.

وی با اشاره به اعزام ۵۰ گروه جهادی به اردوهای جهادی جهت خدمت رسانی به مستضعفین و محرومین افزود: پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان اجرا شده است که از مهمترین آن‌ها عبارتند از سنگ فرش روستای ازبیزان، آسفالت روستای سلطان احمدلو، تسطیح جاده فرج آباد، مرمت مساجد روستای علیشار و فرج آباد و...

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با بیان توزیع بیش از ۶۲۰۰ بسته کمک معیشتی در سال ۱۴۰۱ و کمک نقدی ۲۵۰ میلیونی گروه های جهادی به محرومین تصریح کرد: از جمله خدمات بسیج سازندگی به مناطق روستایی ایجاد کانال های آبرسانی کشاورزی و شرب به طول ۴۲۰۰ متر و احداث دو استخر آب است.

سرهنگ صادقی راه اندازی و توسعه صندوق های قرض الحسنه را یکی از برنامه‌های مهم سپاه زرندیه جهت اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: با اعطای تسهیلاتی که از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه صورت گرفته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان اعطا شده که حاصل آن اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات