خبرهای داغ:
حجت الاسلام گودرزی تله جردی:

ورزش خوب موجب تقویت جامعه اسلامی می‌شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه ورزش بُعد سیاسی هم دارد، گفت: ورزش خوب موجب تقویت جامعه اسلامی می‌شود و جامعه را برای مقابله با دشمن آماده می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۹۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در حاشیه کوهپیمایی کارکنان سپاه ناحیه کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اهمیت ورزش اظهار کرد:  ورزش وسیله‌ای برای ایجاد نشاط و شادابی جسمی و روحی است.

وی با بیان اینکه ورزش و تربیت ‌بدنی در بین همه اقشار جامعه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است با اشاره به اهمیت این مهم در بسیج و سپاه گفت: سلامت جسم و روان بسیجیان و سپاهیان می‌تواند پیشرفت‌های چشم‌گیری برای کشور به همراه داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش خطاب به جوانان که سفارش به تحصیل، تهذیب و ورزش است، افزود: ورزش در کنار تحصیل و تذهیب آمده است.

وی با بیان اینکه ورزش بُعد سیاسی هم دارد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم ادامه داد: ودر قرآن کریم آمده است تمام نیرو و توانتان را برای مقابله با دشمنان آماده سازید و یکی از اهداف شایسته‌ ورزش و تربیت بدنی را با نگاه سیاسی می‌توان شکل داد.

گودرزی تله جردی با بیان اینکه ورزش خوب موجب تقویت جامعه اسلامی می‌شود و جامعه را برای مقابله با دشمن آماده می‌کند، گفت: ورزشکار باید نسبت به دوست و دشمن دینی و سیاسی خود بی‌تفاوت نباشد، همانگونه که ورزشکاران ما و کشورهای دیگر وقتی رقیب آنها از اسرائیل بود حاضر به رقابت نشدند و علت این کناره‌گیری را اعتراض به رژیم کودک کش اسرائیل و ظلم آنها برمردم مظلوم فلسطین عنوان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات