خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در برگزاری کنگره ملی شهدا پای کار هستند /یادواره شهدای سرباز برگزار می‌شود

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه ساعت معکوس کنگره آغاز شده و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها پای کار هستند، گفت: با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش این برنامه به خوبی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه هماهنگی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ما تمام توان خود را برای برگزاری کنگره به کار گرفتند چراکه اعتقاد راسخ دارند.

وی با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، افزود: این اعتقاد را همه ما داریم و این را به عنوان یک اقدام دائمی برای خود در همه دستگاه‌ها متصور کردیم و برنامه‌های شهدا را جزء لاینفک کار خود می‌دانیم و باید ادامه بخش راه شهدا باشیم.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی شهدا در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان ابراز کرد: این کنگره اول برای کشور الگو شد و برای کنگره دوم از سال گذشته کمیته‌های ۲۳ گانه  کارها را پیگیری می‌کنند و فرایند پیشرفت کار را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سوم خرداد ماه نیز کار سرکشی از شهدا آغاز می‌شود که از هر اداره‌ای سرکشی خانواده شهدا انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ساعت معکوس کنگره آغاز شده و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها پای کار هستند، گفت: با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش این برنامه به خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وحدت و یکپارچگی در برگزاری کنگره شهدا خاطرنشان کرد: در این استان با همت و تلاشی که از قبل وجود داشت یادواره‌های مختلفی برای اقشار مختلف و به صورت شهرستانی برگزار شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه سرباز واژه مقدسی است که در آینده نزدیک یادواره شهدای سرباز را هم برگزار خواهیم کرد، بیان کرد: شهدای والامقام ما در نزد خداوند شهید هستند و شهید شاخص و غیرشاخص وجود ندارد؛ همه شهدای ما قهرمان هستند و همه را به یک چشم می‌بینیم و برای ما عزیز هستند و از حضور راویان در مدارس نیز استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات