خدمت بی‌وقفه به مردم از ماهیت اصلی بسیج است

خدمت بی‌وقفه به مردم از ماهیت اصلی بسیج است
همایش گروه‌های جهادی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گیلان در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۱۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
خدمت بی‌وقفه به مردم از ماهیت اصلی بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گیلان از شهرستان آستانه اشرفیه سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در همایش گروه‌های جهادی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه گیلان پربارش ترین استان کشور و دومین استان محروم آب شرب در روستاها می باشد، اظهار کرد: از بهمن سال ۱۴۰۰ با وزارت نیرو قرادادی به منظور آب رسانی به ۷۱۱ روستا،ساخت ۵۰ مخزن و ۶۰ حفر چاه بسته شد.

وی با اشاره به باور قدرت بسیج در تمامی عرصه ها بیانکرد: از حدود ۸ ماه گذشته با لوله‌گذاری بالغ بر ۲۶۰ کیلومتر، ساخت ۵ الی ۶ مخزن و حفر ۱۰ فقره چاه آبیاری ۸۶ روستا انجام شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در ارائه خدمت به مردم تعطیلی در بسیج وجود ندارد افزود: با اقدام جهادی از ۵ فروردین سال جاری گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی لوله‌گذاری خود را آغاز کردند و طی۱۳ روز (دورروزتعطیلی) کار عمرانی حدود ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری که نشان از ظرفیت بسیج می‌باشد، صورت گرفته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان گیلان از همکاری و همراهی بین مسئولین برای خدمت به مردم گفت و افزود: مشکل اصلی مردم روستا نبود آب سالم در روستا است که باید گفت بعداز ۴۳ سال شرمنده مردم در امور خدمت رسانی هستیم که نیاز است در امر خدمات رسانی به مردم مسئولین با گروه‌های جهادی همراه باشند.

وی با تاکید به اینکه در سپاه چیزی باعنوان «به ما ربطی ندارد» وجود ندارد خاطرنشان کرد: سپاه به دنبال ارائه راهکار در تمامی موضوعات که به سپاه مراجعه می‌شود است و این تفاوت سپاه با دیگر نهادها می‌باشد.

ابراهیمی افزود: سیستم غیراسلامی دربانک باعث افزایش مشکلات مردم شده است که نیاز است با حل ضامن زنجیره‌ای مشکل مسکن محرومین نیز مرتفع شود.

رییس سازمان بسیجی سازندگی استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در هنرمندانه بیان کردن خدمات بسیج به دلایل مدافع بسیج از نظام و انقلاب را مطرح کرد و گفت: بسیج به اصل نظام و انقلاب ایمان دارد و می‌داند که حکومتی دراین سرزمین بهتر از حکومت حضرت ولی‌عصر(عج) نخواهد آمد از این رو باید با خدمت به مردم آن‌ها را راضی نگاه داشت.

سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور؛ فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه نیز دراین همایش ضمن خداقوت به گروه‌های جهادی شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر گزارشی از عملکرد بسیج سازندگی شهرستان از مسکن محرومین، رزمایش مواسات، ویزیت رایگان، میز خدمت، طرح جمعه به جمعه، خدمات گروه‌های جهادی ورزشکاران، کشاورزی، ادرات را خدمت بسیجیان ارائه کرد و گفت: بسیجیان با حضور در صحنه‌های مختلف ایستادگی خود را پای نظام و انقلاب و محرومیت‌زدایی ثابت کردند.

گفتنی است که در ادامه همایش از جهادگران نمونه‌ی شهرستان آستانه اشرفیه در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی با حضور بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار