با توجه به نیاز کشور به امر تولید و حمایت از شعار سال و توسعه مشاغل خانگی، دوره آموزشي كشت هاي گلخانه اي در شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای توسعه کشت های گلخانه ای و افزایش بهره وری آب و نهاده های کشاورزی واحد ترويج مديريت جهاد كشاورزي شهرستان بن با همكاري واحد باغباني و معاونت علمی پایگاه بسیج امام علی علیه السلام شهرستان بن اقدام به برگزاري دوره آموزشی با عنوان احداث گلخانه در مسجد الزهرا شهر بن نمودند، که با استقبال و مشارکت  تعداد زیادی از علاقمندان برگزار شد.

در همين راستا ليلا مهرابيان كارشناس ترويج مديريت جهاد كشاورزي افزود: برگزاري كارگاه هاي آموزشي يكي از رسالت هاي مهم جهاد كشاورزي است و شركت در این دوره ها باعث افزایش ارتقاء اطلاعات افراد و تصمیم گیری و مدیریت بهتر واحد تولیدی  می شود.

فرمانده پایگاه بسیج امام علی علیه السلام شهرستان بن هم گفت:  با توجه به نیاز کشور به امر تولید و حمایت از شعار سال برگزاری اینگونه دوره ها به جهت توسعه مشاغل خانگی بسیار موثر بوده و پایگاه علمی بسیج امام علی علیه السلام به نوبه خود با همکاری جهادکشاورزی از علاقمندان این حوزه حمایت های لازم را از جهت مالی، اعطای وام قرض الحسنه و برگزاری دوره های آموزشی ویژه و تخصصی انجام خواهد داد.

 وی، در پایان از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن، مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، اداره آموزش و پرورش شهرستان، امام جماعت و هیئت امنا مسجد الزهرا سلام الله علیها نیز قدردانی کرد و افزود: برای افراد شرکت کننده در این دوره ها گواهی معتبر صادر خواهد شد.

ارسال نظرات