خبرهای داغ:
حجت الاسلام طاها توکلی

امام جعفر صادق (ع) قوانین الهی را دوباره احیا کرد

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسمی که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز در نماز خانه ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد گفت: تا پیش از امام جعفر صادق قوانین الهی به حاشیه رانده شده بودند و منکرات بسیاری جامعه را فرا گرفته بود.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۹۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ او افزود: امام جعفر صادق (ع) قوانین را به خواستگاه اصلی خودشان بازگرداند و معتقد بود که هر کسی در هر جایگاهی قرآن را تحریف کند کافر شده و مشرک است.

 

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: فضای ایجاد شده نیز باعث شد که امام صادق (ع) قرآن را تحکیم دهد و مرجعیت دینی و سیاسی را ایجاد کرده و شبکه سازی را گسترش بدهد.

 

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه بالغ بر ۴ هزار شاگرد در مراکز علمی دایر شده از سوی امام هفتم پرورش یافتند؛ دروس تدریس شده را شامل کلام، فلسفه، عرفان و شیمی دانست.

 

این مقام مسئول در سپاه خوزستان زمان حال و اقدامات نظام جمهوری اسلامی را نیز در ادامه حرکات امام جعفر صادق ارزیابی کرد که سپاه پاسداران نیز با شبکه سازی، اکنون در حال توسعه جغرافیای مقاومت و سربلندی کشور ایران است.

 

او همچنین به هجمه های وارد شده از سوی بنی امیه به امام جعفر صادق (ع) و شاگردان ایشان اشاره کرد و یادآور شد «اکنون نیز شرایط همانطور است اما اگر تشکیلات و شبکه‌ها حفظ شوند قطعا بر مشکلات پیروز خواهیم شد.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها