با استقبال عمومی مردم و مسئولان؛

کاروان پیاده راهیان حرم مطهر امام(ره) وارد میانه شد

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع اعضای کاروان پیاده امام علی(ع) این حرکت را حرکتی گران‌سنگ در برابر تهاجمات دشمن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۵۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی گفت: در این مقطع تاریخی که با هجمه شدید دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی درگیریم، این حرکت مشت محکمی بر یاوه گویی های آن ها و بر پیکره استکبار است.

 وی  کاروان پیاده راهیان حرم مطهر امام خمینی(ره) را منشا خیرات و برکات و غنیمت بزرگ فرهنگی برای شهرهای در طول مسیر دانست و افزود: این ها حاملان پیام شهدایند و اصلی‌ترین پیام شهدا، عمل به تکلیف است.

کاروان پیاده راهیان حرم مطهر امام(ره) وارد میانه شد

   مسئول کاروان پیاده امام علی(ع) با بیان اینکه کاروان پیاده ۲۹ سال است که به عشق محبوب خود مسیر بین تبریز تا حرم مطهر حضرت امام را پیاده روی می کنند و این حرکت استمرار خواهد یافت، اظهار کرد: اعضای این کاروان، قدرت و قوت خود را از شهدا می گیرند و ما قدردان مردمی هستیم که با اخلاص تمام از جان و مال برای استقبال این کاروان، هزینه می کنند.

   جواد تیزچنگ افزود: باید هشیار باشیم که دشمن با تهاجم فرهنگی و ترکیبی در پی نابودی اسلام و انقلاب است و برای متوقف کردن راه شهدا، دست به دست هم داده و متحد شده اند.

   کاروان پیاده امام علی(ع) جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از شهر تبریز، حرکت خود را آغاز کرده و امروز با استقبال عمومی مردم و مسئولان در مزار شهدای گمنام حضور یافته و با آرمان های آن ها تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات