خبرهای داغ:
یادواره شهدای شهرستان استهبان در سالن شهید باروتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۷۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای شهرستان استهبان در سالن شهید باروتی برگزار شد.

حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا در این مراسم، ضمن گرامیداشت و یاد شهدا اظهار داشت: یادواره شهدابه منظور تربیت نسل های آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند (فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا از خود شهادت کمتر نیست) خاطر نشان کرد: شهادت جانبازی است وشخص عزیز ترین داشته ای که خدا به انسان عطا کرده یعنی جان خود را تقدیم می کند.

به گفته امام جمعه استهبان، شهید در مسیر دفاع از حق جان خود را به عنوان عزیز ترین داشته ی خود بخشیده و در اوج سلامتی، برای هدفی مقدس جانش را فدا کرده است .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: بزرگداشت ویادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل های آینده است .

حجت الاسلام جمالی زاده با بیان اینکه ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره شهداء ضروری است وارزش های اسلامی را به نسل آینده پیوند می دهد، ادامه داد: امروز دشمن دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند و مردم باید در تمامی عرصه ها هوشیار باشند و همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت وتوانایی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها