خبرهای داغ:

مسوول تعلیم و تربیت استان از پایگاه امام حسین (ع) سرخه بازدید کرد

با هدف بررسی میزان و نحوه فعالیت تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه مسوول تعلیم و تربیت استان سمنان و ناحیه سرخه در پایگاه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۶۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه از پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه بازدید کرد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این سرکشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف نحوه عملکرد و برنامه های اجرایی پایگاه درحوزه تعلیم و تربیت و نحوه فعالیت حلقات صالحین پایگاه، مسوول تعلیم و تربیت ناحیه همراه با بازرسان استان سمنان از پایگاه بازدید و گزارشی از برنامه های صالحین ارائه شد.

او افزود: در این یرنامه متربيان حلقه شهید بهشتی نیز حضور یافته و با مسوول تعلیم و تربیت ناحیه سرخه و تعلیم تربیت استان دیدار و نظرات خود را جهت کیفی سازی حلقات صالحین عنوان کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در راستای برنامه های هفتگی حلقه شهید بهشتی پایگاه امام حسین (ع) و حلقه شهید ایمانی نسب نیز تشکیل و ارکان تربیتی پایگاه با مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه و سپاه استان دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار