فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

گروه های جهادی در جهاد کبیر هم سهیم هستند

سردار علی محمد اکبری در جمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از جنبه های گروه های جهادی و فلسفه آن، مبارزه با نفس است.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۱۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سردار علی محمد اکبری در اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 استان چهارمحال و بختیاری  در مجتمع لاله شهرکرد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای جهادگر گفت: برخی از شما جهادگران در سه جهاد حضور داشته اید که با سربلندی از آنها بیرون آمدید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام حضور جهادگران در عرصه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی 8ساله و جبهه مقاومت و تإمین امنیت پایدار برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مصداق جهاد اصغر دانست، که گروهی از جهادگران در آن حضور داشته اند.

وی گفت: در این جنگ(جهاد اصغر) خیلی ها پیروز شدند و موفق شدند؛ اما خیلی ها در مبارزه با نفس و جهاد اکبر هنوز در حال تلاش هستند و یکی از جنبه های گروه های جهادی و فلسفه آن، مبارزه با نفس است که شهید حججی از مصادیق تربیت یافتگان در این گروه های جهادی به شمار می رود.

سردار اکبری، با اشاره به  اهمیت جهاد کبیر به معنای داشتن بغض و کینه دشمن در وجود خویش، اظهار کرد: منظور از دشمن همه کسانی است که به دنبال نابودی اسلام به هر نحوی هستند اعم از استکبار جهانی به رهبری آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی و یا معاندین.

وی، گفت: اگر کسی در جهاد اصغر و اکبر بوده ولی جهاد کبیر را کامل نکند، موفق نیست. راز موفقیت عبور از تحریم ها هم در همین جهاد کبیر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: به مصداق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بالاترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت بی منت به مردم است که گروه های جهادی این کار را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در جهاد کبیر هم سهیم هستند، گفت: خدمات بی شمار جهادگران از بدو تشکیل بسیج سازندگی کمتر از کار دولتها نیست. جهادگران در عرصه های مختلف ازجمله؛ محرومیت زدایی ها، مردم داری، مردم یاری، مردم نوازی و هرجایی که نیاز بوده کار ارزشمند ماندگار کرده اند.

سردار اکبری با اشاره به خدمت رسانی جهادگران در میدان های مختلف ازجمله؛ کرونا، سلامت غذا، علمی، پژوهشی،  و ...، نامگذاری رزمایش به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را دارای اهمیت دانست و بسیاری از موفقیت ها و پیروزی ها در دفاع مقدس، جبهه مقاومت و ... را مرهون توسل به این بانوی بزرگ اسلام و معصومین علیهم السلام و توکل به خداوند عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار