خبرهای داغ:
رییس دانشگاه سیدجمال اسدآباد:

سلف دانشگاه سیدجمال صنعتی‌ترین سلف غرب کشور است

همدان-رییس دانشگاه سیدجمال اسدآباد با بیان اینکه سلف این مرکز صنعتی‌ترین سلف غرب کشور است، گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، ۵۷ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۳۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق خزل پور در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد بیان کرد: زمانی که مدیریت این مرکز را بر عهده گرفتیم دانشگاه ۴۰ درصد کسری بودجه داشت که با عنایت وزیر علوم و تدبیر معاونت مالی ۳۵ درصد از این کسری جبران و تامین شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، ۵۷ درصد افزایش داشت، افزود: از زمان حضور در دانشگاه سیدجمال تعداد هیئت علمی از ۱۸ به ۲۲ نفر رسیده و تا آخر مردادماه نیز دو نفر به این تعداد اضافه خواهد شد.

رییس دانشگاه سیدجمال اسدآباد با بیان اینکه سلف این مرکز صنعتی‌ترین سلف غرب کشور است، بیان کرد: تسویه دستمزد اساتید حق التدریس، تجهیز سالن ورزشی، برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه‌های گوناگون، اردوهای سیاحتی زیارتی و آسفالت محوطه نیز بخشی از اقداماتی بود که انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز کنگره سیدجمال در اسفند ماه بیان کرد: اکثریت دانشجویان این دانشگاه مقید به رعایت حجاب بوده و اندک دانشجویان دیگر نیز مشاوره می‌شوند.

خزل پور از اساتید بومی نیز خواست در فراخوان هیئت علمی دانشگاه شرکت کنند و اضافه کرد:از سفر رییس جمهور به استان ۱۵ میلیارد تومان به این دانشگاه اختصاص پیدا کرده که از این میزان ۴ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات