سردار یدالله کشاورز :

وظیفه اصلی بسیج به معنای کلمه خدمت است

سردار یدالله کشاورز گفت: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت است.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۱۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱

وظیفه اصلی بسیج به معنای کلمه خدمت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تجلیل از بسیجیان فعال در خط مرزی اروندکنار افزود: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

سردار کشاورز گفت: امروز هرچه از پیروزی انقلاب می‌گذرد مسئله استقامت پررنگ‌تر می‌شود؛ همانگونه که در صدر اسلام و پس از رحلت حضرت رسول(ص)، علوی ماندن، حسنی و حسینی ماندن بسیار دشوار شده بود، اکنون نیز پس از چهل و چهار سال، انقلابی ماندن و استقامت در این مسیر امری دشوار است.

 

وی با بیان اینکه معتقدم خدمت بسیج، خدمت در راه حق است، اظهار داشت: البته این خدمت باید با محور بصیرت انجام شود و خدمت شایسته نام و عنوان بسیج، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان پذیر نیست.

 

وی، بسیجی بودن را به نقش آفرینی حضرت ابوالفضل(ع) برای امام حسین(ع) و همچنین نقش شهید سردار سلیمانی برای مقام معظم رهبری تشبیه کرد و گفت: بسیجی بودن به این معناست که هر جا ولایت‌فقیه تشخیص داد در همان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

 

 سردار کشاورز مهم ترین جهاد عصر حاضر را جهاد انتظار دانست و با تاکید بر اینکه انتظار یکی از سخت ترین انواع جهاد است، گفت: ما امروز نیازمند استقامت هستیم و پیش نیاز استقامت بصیرت است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات