پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان در پی بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در پی بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۵۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گیلان از شهرستان رشت، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در پی بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيم

وَ إِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغالِبُونَ
مردان دریادل ارتش سربلند که از‌ مکتب عاشورای حسینی برخاسته‌اند این چنین خروشان، دل به دریاهای غیرت و غربت زده و راز این تدام و تلاطم شکوهمند را از سوره‌ی سرخ کربلا به گوش جان شنیده‌اند که این سان سرباز ملت‌اند.

اکنون به همت دلاورمردان و دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عمق استراتژیک ایران اسلامی فراتر از هر خط و مرزی تمامی اقیانوس‌ها و پهنه‌های آبی جهان را درنوردیده است و پیام صلح، اقتدار و آمادگی ملت سرافرازمان را به جهانیان مخابره کرده است.

قدرت بازدارندگی و دفاع نیروی دریایی کشورمان به عنوان نقطه‌ی اعتماد و اطمینان ملت ایران لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار در منطقه راهبردی خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان است و آوازه‌ی این قدرت در اقصی نقاط عالم طنین‌انداز شده است و دوست و دشمن بر این حقیقت انکارناپذیر اذعان دارند.

اینجانب ضمن ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا، ایثارگری‌ها و قهرمانی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازگشت ناوگروه ۸۶ در قالب عملیات ۳۶۰ را بعد از پیمودن بیش از ۶۲ هزار کیلومتر با گذر از اقیانوس‌ها و چرخیدن به دور زمین به مدت ۸ ماه، به آب‌های سرزمین جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم، البته این مسأله یک نقطه عطفی است که برای نخستین‌ بار در کشور ما اتفاق افتاده است.

موفقیت روزافزون تمام نیروهای نظامی و انتظامی و مجموعه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عزیزمان را در ادامه مسیر پُرعظمت انقلاب شکوهمند اسلامی و در سایه‌سار زعامت و امامت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار منان خواستارم.

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظرات