خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع):

ثبت نام ۴۴۰ معلم جهادگر در طرح «افسران جهادی پیشرفت» / شرکت ۱۸۰۰دانش آموز بیرجندی در این طرح

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: طرح «افسران جهادی پیشرفت» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان درحال برگزاری است و دراین طرح تعداد ۴۴۰ نفر از معلمان جهادی سراسر استان برای آموزش رایگان در کلیه مقاطع تحصیلی به دانش آموزان مستعد مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی ثبت نام داشته اند.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۷۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  «مهدی هنری» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) استان با اشاره به برگزاری اردو‌های جهاد علمی _ آموزشی در سراسر استان اظهارداشت: طرح «افسران جهادی پیشرفت» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان درحال برگزاری است.

وی با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۴۴۰ نفر از معلمان جهادی سراسر استان برای آموزش رایگان در کلیه مقاطع تحصیلی به دانش آموزان مستعد مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی ثبت نام داشته اند، گفت: از این تعداد ۱۰۰ نفر مربوط به شهرستان بیرجند هستند.

به گفته هنری تا کنون ۱۸۰۰ نفر از دانش آموزان کلیه مناطق از منطقه مهرشهر بیرجند درطرح «افسران جهادی پیشرفت» شرکت کرده اند، افزود:خوشبختانه تا کنون این طرح با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شده است.
وی یادآورشد: این طرح هر هفته روز‌های پنج شنبه با حضور معلمان جهادی در کلیه مدارس مناطق محروم، حاشیه شهر‌ها و... برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی این طرح استفاده از ظرفیت و توان معلمان جهادی و جوان برای کمک به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان محرومی که توان پرداخت هزینه‌های کلاس‌های کمک درسی را ندارند، می‌باشد.

وی با اشاره به رشد و شکوفایی بنیه درسی دانش آموزان محروم جامعه بیان داشت: این دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها هستند لذا باید با حمایت‌های لازم زمینه رشد آن‌ها در سطح جامعه فراهم شود.

هنری به برگزاری طرح آموزش کودکانی که در مقطع پیش دبستان شرکت نکرده اند اشاره کرد و افزود: این طرح طی ۲۰ روز با حضور مربیان پیش دبستانی با همکاری آموزش و پرورش در شهریورماه برگزار خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها