یکی از آفات اصلی جامعه امروزی ما آمار سقط جنین است

کارگاه افزایش جمعیت هم زمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در مرکز بهداشت شهرستان زاهدان بر گزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در کارگاه افزایش جمعیت که با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه استان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر در مرکز بهداشت زاهدان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جمعیت جوان گفت: متولی اصلی این امر خطیر وزارت بهداشت است واز همین باب برگزاری، چنین کارگاههایی لازم وضروری است.

وی در ادامه به اهمیت خلقت انسان، مراحل آن وجایگاه ویژه انسان در بین مخلوقات پرداخت و افزود: یکی از آفات اصلی جامعه امروزی ما آمار سقط جنین است که براساس آمار اصلی ۱۰۰۰سقط روزانه و آمار غیر رسمی ۲۰۰۰سقط در جامعه اتفاق می افتد. که متاسفانه براساس این آمار سالیانه حدود ۷۰۰هزار نفر انسان به دست پدر و مادرشان به قتل می رسند..

این مقام مسئول با بیان این مطلب که درجامعه امروز مادر چند فرزند بودن نوعی بی فرهنگی است اذعان داشت: متاسفانه امروز مادران به مادر بودن خود افتخار نمی کنند، در حالیکه حضرت زهرا(س) در ۹سال زندگی مشترک، مادر ۵فرزند شدند واین نوعی افتخار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: در برخی از خانواده های ایرانی تحت تاثیر فرهنگ غربی، سگ جای فرزند را گرفته است واین نوعی آفت محسوب میشود.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به احکام سقط و پرداخت دیه از جانب فرد عامل سقط از دستگاههای اجرایی در خواست کردتا در جهت افزایش، جوانی جمعیت اقدامات لازم را انجام دهند تا خدای نکرده شاهد، به تعبیر مقام معظم رهبری(حفظه الله)"آینده هولناک" نباشیم.

گفتنی است: در پایان این کارگاه،از چهار مادر حاضردر جلسه که دارای چهار فرزند بودند تقدیر وتشکر شد

ارسال نظرات