به مناسبت سوم خرداد:

مزار تنها شهید روستای اسفنگ بهاباد غبارروبی شد

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد با حضور مدیر عامل شرکت ملی گاز یزد، فرمانده بسیج مقاومت شرکت ملی گاز کشور، فرماندار، فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی ازمسئولان مزر شهید سید کاظم حسینی درروستای اسفنگ غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۸۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مدیر عامل شرکت ملی گاز استان یزد دراین مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای عملیات فتح خرمشهر وگرامی داشت حماسه سوم خرداد گفت: سوم خرداد از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است که باید به نسل جدید منتقل شود.
سعید عقلی خاطرنشان کرد: شهدا در اوج جوانی با شنیدن ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قرار از کف دادند و با رستن از تمام تعلقات زندگی رهسپار نبردی نابرابر با دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و هیچ ترسی به خود راه ندادند، زیرا ایمان داشتند خداوند متعال یار و پشتیبان آنهاست.
وی تصریح کرد: امروز در این مکان گردهم آمده‌ایم تا با شهدا عهد ببندیم که همچنان پاسدار خون پاک آن‌ها هستیم.
وی یکی از مهمترین تکالیف مسئولان را قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا دانست و ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در دوره غربت اسلام را یاری کردند و یقیناً مقام این شهدا والاتر خواهد بود.
عقلی با اشاره به اینکه به واسطه خون شهدا و رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم افزود: امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون خون شهدا است.
درپایان شرکت کنندگان با شاخه گل نسبت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند
شهید سید کاظم حسینی اسفنگی تنها شهید روستا میباشد که در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهرستان بهاباد ۵ شهیددر عملیات خرمشهرداشته است.



ارسال نظرات