خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه نینوا:

ما در میدانهای مختلف خرمشهرها در پیش داریم/دشمنان ما از زمان جنگ به فکر نفوذ بودند

سرهنگ پاسدار علی خالقی گفت: امروز که ما با جنگ شناختی و ترکیبی و دشمن فعال مواجه هستیم باید به دو توصیه توجه داشت. اول به داشتن بصیرت و بینش صحیح و دوم یعنی توصیه به صبر و ایستادگی
کد خبر: ۹۵۱۴۸۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

ما در میدانهای مختلف خرمشهرها در پیش داریم/دشمنان ما از زمان جنگ به فکر نفوذ بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رامیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین در روز سوم خرداد 1395 گفت:  به تعبیر مقام عظمای ولایت، خرمشهرها در پیش است البته نه در میدان نظامی، بلکه در میدانهای فرهنگی، فکری و شناختی. حوادث پیش آمده پس از این بیانات، شاهد صدق این پیش بینی است.

وی افزود: دشمن قسم خورده ما از قبل پیروزی انقلاب اسلامی برای ما نقشه داشت که در اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی هم می توان شواهد مختلف آن را یافت. دشمنان دو هدف را در برابر ما در پیش گرفتند. هدف کوتاه مدت تغییر رفتار و هدف بلند مدت تغییر نظام بود و در این مسیر انواع نقشه ها را در پیش گرفتند که یکی از این نقشه ها به راه انداختن جنگ از طریق صدام علیه ایران بود.
خالقی اظهار داشت: دشمنان ما از همان زمان به فکر نفوذ در انقلاب اسلامی بودند و در جنگ نیز شاهد بودیم که بنی صدر در هنگام سقوط خرمشهر می گفت زمین بدهیم و زمان بخریم و متأسفانه در 4 آبان خرمشهر سقوط کرد. اما در عملیات الی بیت المقدس سال 1361 توانستیم بر دشمنان فایق آییم و پیروز شویم. امروز هم خرمشهرها در پیش است. خرمشهر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و....

معاون سیاسی سپاه نینوا با بیان عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: عواملی که باعث آزادسازی و رهایی خرمشهر شد امروز نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا در عرصه های دیگر نیز بتوانیم پیروز شویم و بر مشکلات غلبه کنیم. این عوامل شامل روحیه انقلابی، شکست ناپذیری اراده ها، انسجام و وحدت ملی، اخلاص، خلاقیت و حضور به موقع و در راُس آنها ولایت پذیری و تبعیت از رهبری است که بایستی مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: امروز که ما با جنگ شناختی و ترکیبی و دشمن فعال مواجه هستیم باید به دو توصیه توجه داشت. اول تواصوا بالحق یعنی توصیه به داشتن بصیرت و بینش صحیح و دوم تواصوا بالصبر یعنی توصیه به صبر و ایستادگی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها