خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

فتح خرمشهر سبب بازگشت روحیه و اعتماد به نفس به نیروهای مسلح ایران شد/برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در گرگان

سرهنگ دیلم گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر، بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح گرگان انجام می گردد که ۳۹ برنامه جزو برنامه های شاخص است.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۲۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

فتح خرمشهر سبب بازگشت روحیه و اعتماد به نفس به نیروهای مسلح ایران شد/برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در گرگان

سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مصاحبه با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: حماسه سوم خرداد پر افتخارترین صحنه و نماد هشت سال دفاع مقدس است که با فتح خرمشهر توسط دلاورمردان در سال ۱۳۶۱ شادی به تمامی شهرهای ایران به ارمغان آمد

وی افزود: اگر فتح خرمشهر به عنوان روز خاص و مهم در تقویم جمهوری اسلامی ایران دیده می‌شود به دلیل اهمیت عملیات بیت المقدس است چرا که با انجام این عملیات، خرمشهر فتح و با فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین علل حمله نظام بعثی عراق به ایران خنثی شد.

دیلم در ادامه اذعان داشت: فتح خرمشهر موجب انفعال ارتش عراق شد به گونه ای که نظامیان عراق تا مدت زیادی نتوانستند از لاک دفاعی خود خارج شوند.

وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر سبب بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران شد.

فرمانده سپاه گرگان خبر داد: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر، بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح گرگان انجام می گردد که ۳۹ برنامه جزو برنامه های شاخص است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتوری، ایجاد نمایشگاه فرهنگی، برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره مالک اشتر و جشنواره اسوه، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از برنامه های شاخص سپاه گرگان به مناسبت سوم خرداد می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها