فتح خرمشهر فتح بابی برای فتوحات دیگر بود

اثرات فتح خرمشهر امید آفرینی بین رزمندگان اسلام و ورود دشمنان اسلام به حالت تدافعی بود که تا قبل از این در حالت تهاجمی بودند و فتح بابی برای فتوحات دیگر بود .
کد خبر: ۹۵۱۵۱۷۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

 به گزارش خبرنگار بسیج شهرستان ملارد حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دوست پناهی معاون  تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ملارد در ارتباط زنده با شبکه نسرا استان تهران گفت : اثرات فتح خرمشهر را  امید آفرینی بین رزمندگان اسلام و ورود دشمنان اسلام به حالت تدافعی که تا قبل از این در حالت تهاجمی بودندو بابی برای فتوحات دیگر بود .

از دیگر تاثیرات فتوحات پایبندی مردم ایران به آرمانهای اسلام و ارزشهای اسلامی و ثبات قدم بود که آن روز تجربه کردند .

یکی دیگر از تاثیرات فتح خرمشهر صدور انقلاب به کشورهای اروپایی بود . وی در ادامه بیان کرد :   وظیفه حوزه های علمیه  آموزش و پرورش  سپاه و بسیج  و دستگاه‌های مختلف و ادارات به تبیین تاثیرات ودرسهای فتح خرمشهر به نوجوانان و جوانان است وی گفت: هرچند در برخی مقاطع فاصله گرفتن ازآرمانها و ارزشها توسط برخی مسولین صدماتی را وارده کرده مثل موضوع حجاب و عفاف که باعث ناراحتی و اعتراض معتقدین به دین اسلام و آرمانها و ارزشهای اسلامی شده است به حدی  برخی از مخالفان حجاب و عفاف بی توجهی می کنند به ارزش‌های اسلامی  که در هیچ دین و فرقه ای نظیر ندارد این از تاثیرات غفلت از تاثیرات و درسهای  فتح خرمشهر است که هرچند ما به رقم خوردن  آینده به نفع ارزش‌ها ی اسلامی امید واریم لیکن بی تفاوتی گناه نابخشودنی است.

ارسال نظرات