امام جمعه میانه:

جامعه به نسل جوان، شجاع و خطر‌پذیر نیازمند است

تبریز- امام جمعه میانه در آیین نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این غرور ملی را مرهون فداکاری های جوانان و نوجوانان خودساخته دانسته و اظهار داشت: برای عبور از خرمشهرهای پیش رو به نسلی جوان، شجاع و خطر‌پذیر نیازمندیم.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی، جوانی و حیات را بالاترین و ارزشمندترین گوهر انسانی توصیف کرد و گفت: شهدا از ارزنده ترین و گرانبهاترین سرمایه خود برای دفاع از این مملکت گذشتند تا ارمغان این ایثارشان؛ آسایش، آرامش، امنیت، و خواب راحت ما باشد و لذا پاسداشت یاد و نام آنها یک تکلیف شرعی و انسانی است.

   وی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی، بهترین، شجاع ترین، بااستعداد ترین و عالم ترین جوانانمان را از دست دادیم، متذکر حرکت ترکیب جمعیتی کشور به سمت پیری شد و افزود: قدرت و عزت هر کشوری در گرو جوانان غیور و ریسک پذیر آن کشور است و لازمه عبور از خرمشهر های پیش رو، فرزندآوری و تربیت جوانانی خطرپذیر، جهادگر و اهل معرفت است.

  جامعه به نسل جوان، شجاع و خطر‌پذیر نیازمند است

   فرمانده سپاه میانه نیز در این مراسم، با بیان اینکه امروز شاهد قدرت، اقتدار و پیشرفت سریع نظام الهی و اسلامی ایرانیم، این قدرت و اقتدار را در تاریخ کشور، بی نظیر دانست و اظهار داشت: انسجام و اتحاد نیروهای مسلح، روند تولید قدرت در کشور را دو چندان کرده است.

   محمد بیرامی دستاوردهای عملیات بیت المقدس را دستاوردهایی بی بدیل عنوان کرد و متذکر شد: یکی از مهمترین این دستاوردها، اثبات یک سبک موفق از جلوه ایمان در بستر جهاد و شهادت بود.

 آیین نکوداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر از دست دشمن متجاوز، با اجرای صبحگاه مشترک در بین نیروهای نظامی و انتظامی و با شرکت مسئولین، شورای اداری و شورای تامین شهرستان در گلزار شهدای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات