خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری در دیدار با کارکنان سازمان بسیج دانشجویی استان همدان:

مهمترین ویژگی بسیج دانشجویی عدم تنازل از ارزش‌های انقلاب و دین و اسلام است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهمترین ویژگی بسیج دانشجویی عدم تنازل از ارزش‌های انقلاب و دین و اسلام است و این ناشی از سیره اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۳۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با کارکنان سازمان بسیج دانشجویی استان همدان ضمن تبریک تحریم بسیج دانشجویی توسط ایادی استکبار جهانی اظهارکرد: جای تبریک دارد که چنین سازمانی توسط دشمن، مورد کینه و تحریم قرار می‌گیرد.

وی گفت: غضب دشمن علیه بسیج دانشجویی و اقدامات کینه توزانه علیه آن نشانه موفقیت، مسیر درست و اقدام صحیح و اثرگذار است و به طور قطع اگر در این مجموعه اثرگذار نبودیم دشمن از ما خوشحال و راضی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: جای تبریک و خوشحالی است که در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنید که مورد غضب استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: تحریم بسیج دانشجویی توسط استکبار موجب قوت قلب، پیشرفت و تسریع در کارهای این مجموعه اثرگذار است.

نجاری گفت: با این کارها نقطه سیاهی بر نقاط سیاه دشمن افزوده شد و البته موجب دلگرمی بسیج دانشجویی، رونق بیشتر و روحیه استکبارستیزی بیشتر خواهد شد و این مجموعه را در دفاع از اسلام و ارزشهای دینی و انقلابی مصمم‌تر خواهد کرد.

وی با برشماری ویژگی‌ها و امتیازات بسیج دانشجویی اظهار کرد: یکی از این ویژگی‌ها عدم ملاحظه کاری و محافظه کاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهمترین ویژگی بسیج دانشجویی عدم تنازل از ارزش‌های انقلاب و دین و اسلام است و این ناشی از سیره اهل بیت(ع) است.

وی افزود: بسیج دانشجویی با پیروی از سیره اهل بیت(ع) در برابر هجمات ایستاد و در برابر دشمنان دین کوتاه نیامد و دشمن از همین روحیه می‌ترسد.

نجاری با بیان اینکه دومین ویژگی این قشر، مطالبه‌گری بدون محافظه کاری و ملاحظه کاری از مدیران است، گفت: در بسیج دانشجویی دفاع از حقوق مردم روز به روز بیشتر می‌شود و این قشر در مقابل ترسوها، جیره خواران و مسئولینی که به فکر منافع حزبی و باندی هستند کوتاه نیامده است.

وی تاکید کرد: البته طرح مطالبات باید با رعایت ملاحظات باشد و نباید مطالبه‌گری ما مخرجش با رسانه‌های بیگانه یکسان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: یکی دیگر از ملاحظات، ارائه راه حل علمی و تخصصی برای رفع مشکلات و مطالبات است و در جلسات مطالبه گری باید کار علمی و تخصصی بر انگیزه سیاسی غلبه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات