خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

سرمایه و رکن اصلی هر سازمان، کارکنان آن است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: سرمایه و رکن اصلی هر سازمان، کارکنان آن سازمان هستند.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در کارگاه توانمندسازی مدیران ارزشیابی و ارزشیابان شایستگی پاسداری سپاه انصار الحسین(ع) اظهار کرد: سرمایه و رکن اصلی هر سازمان، کارکنان آن سازمان هستند.

وی ضمن با اهمیت دانستن عملکرد ارزیابان گفت: کیفیت و نحوه انجام کار کارکنان در تحقق اهداف سازمان موثر است، پس حداکثر تلاش خود را در انجام وظایف داشته باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان بهبود عملکرد سازمان را نتیجه شناسایی، ارزش گذاری کیفیت و نحوه انجام کار کارکنان آن سازمان دانست و افزود: کارکنان باید در طول خدمت از نقاط ضعف خود مطلع باشند تا بتوانند آنها را برطرف کنند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: نیکوکار و بدکار نباید دارای موقعیت‌های مساوی باشند، لذا ارزشیابی کارکنان از جمله خطیرترین وظایف مدیران و از فرایندهای حساس مدیریت در سازمان است.

نجاری با اشاره به اصول ارزشیابی عملکرد کارکنان در دیدگاه اسلام افزود: مهمترین اصل خدا شاهدی و خدا ناظری است که باید در کارکنان نهادینه شود.

وی گفت: عدالت جویی و انصاف، حفظ آبرو و کرامت انسانی، تقوا و حسن ظن و عدم تجسس در امور شخصی از جمله مهمترین اصول ارزشیابی عملکرد از دیدگاه اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به توصیه امام علی (ع) به مالک اشتر در خصوص گماردن بازرسان مخفی، راستگو و مطمئن گفت: این کار به جهت انگیزه دادن به نیروها و رعایت امانت از جانب آنان بسیار موثر است.

وی در پایان خطاب به مدیران ارزشیابی گفت: ارزش کار خود را بدانید زیرا از سایه عملکرد شما افزایش بهره‌وری و کارایی به وجود می‌آید و تخلفات کم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار