خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه شهر الوند؛

در سال آخر مجلس، کارهای بزرگی چون مهار تورم و رشد تولید را مجلس باید جدی بگیرد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: در سال آخر مجلس، کارهای بزرگی چون مهار تورم و رشد تولید را مجلس باید جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

 

 

قروین، به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدوی خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۵ خرداد ماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گرامیداشت یاد شهدا  و تبریک ولادت امام رضا (ع) عنوان کردند: ثواب زیارت حضرت رضا(ع) با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست و ثواب هفتاد هزار حج مقبوله دارد، یک نکته‌اش این است که در عبادات ما از این طریق به خدا نزدیک می‌شویم و راه رسیدن به‌سوی خدا امام معصوم است که همان صراط مستقیم است. عبادات، نماز، روزه و حج یک بابی به سوی صراط مستقیم باز می‌کنند.

خطیب نماز جمعه الوند گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس یازدهم، این مجلس را در مجموع و در نگاهی کلی، مجلسی انقلابی، جوان، پرتحرک و دارای مصوبات خوب برای رفع مشکلات کشور خواندند و با تبیین الزامات قانون‌گذاری از جمله اثرناپذیری از جوزدگی و ملاحظات جناحی فرمودند : در سال آخر مجلس، کارهای بزرگی چون بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه، تصویب قوانین لازم برای مهار تورم و رشد تولید، و بررسی لوایح و طرح‌های نیمه کاره را با تلاش بی‌وقفه به سرانجام برسانید.

وی افزود: نرمش قهرمانانه نه به معناى سازش با حریفان در میدان نبرد، بلكه به معناى نشان دادن ابتكار و مهارت دیپلماتیك به‌منظور كسب نیرو براى گام‌هاى دیگر مبارزه است. در سیاست خارجی وقتی می‌گوییم عزت، یعنی نفی دیپلماسی التماسی.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: هشدار رئیس جمهوری اسلامی ایران به حاکمان افغانستان نشان می‌دهد که دولت ایران برای احقاق حقوق مردم سیستان و بلوچستان از حقابه رود هیرمند مصمم است و تداوم بی‌عملی حاکمان افغانستان در تأمین خواسته ایران می‌تواند به موضوعی برای تشدید اختلافات دو کشور همسایه تبدیل شود.

وی درپایان افزود: از مدیرکل دادگستری استان قزوین جناب آقای شعبانی و همکاران محترم و مسئولین قضایی شهرستان به دلیل توجه ویژه به مشکلات ومعضلات شهرستان خصوصا پرونده اوقاف شهر صنعتی کمال تشکر را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها