خبرهای داغ:
مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت:

ایمان به وعده‌های الهی، ویژگی مشترک خانواده شهداست

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت تأکید کرد: ایمان به وعده‌های الهی، ویژگی مشترک خانواده شهداست.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۲۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدی مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت در مراسم بزرگداشت شهید حسن بادامکی و یادبود ختم مرحوم ناصری پدر سردار شهید ناصری که با حضور استاندار، خانواده شهدا، معاونین و مشاورین استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و مردم برگزار شد، اظهار داشت: برخی، انگیزه حضور ایثارگران در جبهه‌ها و میادین دفاع از حرم اهل بیت (ع) و چه حضور شهید ناصری در کشور افغانستان را ادعا‌های مادی مطرح می‌کنند و به این قشر تهمت می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه در میدان واقعیت می‌بینیم غیر از این است، افزود: اگر از آن‌هایی که شبهه ایجاد می‌کنند و این تهمت را به جامعه ایثارگر و رزمنده و مجاهد می‌زنند سؤال شود در قبال چه هزینه مادی حاضرند دوری از خانواده و نگهبانی در مرز‌ها را تحمل کنند به خصوص در زمان جنگ با داعش، هیچ پاسخی ندارند، زیرا مسئله جان اصلاً قابل معامله نیست در صورتی که شهدا خالصانه از آن گذشتند.

حجت الاسلام محمدی متذکر شد: عشق و علاقه به پدر و مادر و فرزند اصلاً قابل بحث نیست و نمی‌توان این موارد را مطرح کرد اتفاقاً این شهدا و مجاهدان در راه حق بی‌نهایت به خانواده و بستگان و ملت ایران علاقه داشتند که حاضر شدند برای امنیت آن‌ها جان خود را فدا کنند، عنوان کرد:

مشاور استاندار افزود: ایمان به وعده‌های الهی ویژگی مشترک در خانواده شهداست که خداوند در جای جای قرآن وعده می‌دهد اگر اهل صبر و مقاومت باشید بی‌نهایت پاداش می‌گیرید.

وی با اشاره به اینکه کار دشمن در طول تاریخ اینگونه بوده و در زمان انقلاب هم یکی از اهداف او ایجاد ترس در بین ملت بوده است، گفت: دشمن اگر جرأت دارد در میدان حقیقی جنگ وارد شود وگرنه به جولان مگسی در مقابل سیمرغ می‌توان او را تشبیه کرد.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین ملت، مجاهدین، دلسوزان به انقلاب، نیرو‌های نظامی و امنیتی است، تصریح کرد: البته اگر ترس را ایجاد کردند مرحله بعد ورود و حضورشان در کشور است، اما ملت ایران و بالاخص خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که با دست خود لباس رزم بر تن فرزندانشان می‌کنند دشمن را از این اهداف ناامید می‌کنند.

مشاور استاندار با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره آماده هستند و هرگز از مرگ و شهادت نمی‌ترسند، زیرا شهادت همواره آرزوی مردمان ایران اسلامی است، عنوان کرد: شهدای عرصه امنیت خالصانه در مسیر مبارزه ایستادگی کردند و نام و یادشان جاودانه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به وعده‌های الهی ایمان دارند و از هیچ چیزی نمی‌ترسند، گفت: خداوند همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خون‌های زیادی به پای این نظام ریخته شده که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام محمدی به آزادسازی یکی از دیپلمات‌های ایرانی اشاره کرد و افزود: این عزیز در سخت‌ترین شرایط به مدت بیش از پنج سال زندانی شد و قطعاً وعده‌های زیادی به او دادند، اما مقاومت و صبر کرد لذا باید مراقب باشیم که گمراه نشویم و میدان را خالی نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها