خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

تحریم بسیج دانشجویی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان دارد

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تحریم بسیج دانشجویی را از روی استیصال و درماندگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این تحریم مدال افتخاری برای بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان به همراه مسئولین سایر نهادهای دانشگاه‌ها با مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) و فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه سازمان بسیج دانشجویی استان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام الیاس نجاری در این دیدار تحریم بسیج دانشجویی را از روی استیصال و درماندگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این تحریم مدال افتخاری برای بسیج دانشجویی است و این نشان از استیصال و زبونی اتحادیه اروپا است و دشمنان بدانند که این تحریم‌ها موجب انگیزه مضاعفی برای دانشجویان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: مهمترین شاخصه بسیج دانشجویی در منظومه فکری امام(ره) و رهبری ولایت‌مداری، جهادی بودن، مطالبه‌گر بودن و پای انقلاب بودن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: بسیج دانشجویی از مهمترین اقشار بسیج است که مجموعه‌ای از جوانان انقلابی، مومن و بصیر و آگاه در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی شکل گرفته است که به هنگام و به لحظه در صحنه نقش‌آفرین بوده  و این همت و بصیرت آفرینی بسیج دانشجویی است که دشمنان را عصبی کرده و چاره‌ای جز تحریم و تخریب این مجموعه نقش‌آفرین را ندارد.

وی افزود: هدف دشمنان در جنگ ترکیبی ایجاد و القای یأس و ناامیدی در بین دانشجویان است و هدف آنها ضربه به نقاط مهم و تأثیرگذار ونهادهای انقلابی همچون بسیج دانشجویی است.

* نقش بی‌بدیل بسیج دانشجویی در مطالبه‌گری به حق

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان نیز در این دیدار به نقش بی‌بدیل بسیج دانشجویی در مطالبه‌گری به حق اشاره و اظهار کرد: بسیج دانشجویی توانایی فوق العاده‌ای در خط دهی و روشنگری جامعه ایفا می‌کند و مطالبه‌گری بحق و شایسته در خصوص موضوعات و مسائل معطل مانده کشور از مطالبات همیشگی این مجموعه دانشجویی است و این باعث نگرانی و ترس دشمن از این قشر تاثیرگذار شده است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی محب اضافه کرد: نهاد رهبری و بسیج دانشجویی همچون روحی هستند واحد در ایجاد وحدت برای نیل و تحقق اهداف متعالی انقلاب با محوریت دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی و همیشه در کنار یکدیگر خواهند بود.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که این حرکت‌های خبیثانه و زشت نخواهد توانست خللی در اراده و اندیشه و هدف بسیج دانشجویی ایجاد کند و بدانند نهاد رهبری با تمام توان و همه ظرفیت‌های خود در حمایت از این قشر بصیر خواهد ایستاد و در راستای این حرکت پیش رونده بسیج دانشجویی را حمایت خواهد کرد.

* تحریم بسیج دانشجویی سند افتخاری برای این قشر است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان نیز این تحریم را سند افتخاری برای بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: افتخار ما این است که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نهادی برگرفته از تدابیر ارزشمند و والای رهبری معظم انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

حمید پورحسینی افزود: دشمنان بدانند که این حرکت‌های مذبوحانه در اراده پولادین دانشجویان انقلابی خللی ایجاد نخواهد کرد و قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته مسیر نورانی انقلاب را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات