خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

اردوی راهیان پیشرفت ۳ روزه کاروان دانشجو معلمان پردیس شهید مقصودی همدان

همدان-اردوی راهیان پیشرفت ۳ روزه کاروان ۸۵ نفره دانشجو معلمان پردیس شهید مقصودی همدان به همت معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۶۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اردوی راهیان پیشرفت ۳ روزه کاروان ۸۵ نفره دانشجو معلمان پردیس شهید مقصودی همدان به همت معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد.

دانشجویان در روز اول این اردو از پژوهشگاه زیست فناوری رویان اصفهان بازدید کردند؛ بعد از برگزاری سمینار تخصصی و ارائه روایت پیشرفت مجموعه رویان، بازدید میدانی از فارم (مزرعه تحقیقاتی) و بررسی آن در سه حوزه پروتئین‌های نو ترکیب، سلول‌های بنیادین و حیوانات آزمایشگاهی صورت پذیرفت.

در روز دوم این اردو نیز دانشجویان از مجموعه بهیار صنعت سپاهان اصفهان بازدید کردند؛ این شرکت با بیش از ۲۲ سال سابقه فعالیت در حوزه تجهیزات ‌پزشکی، مشغول به فعالیت بوده و در این مدت توانسته است به فناوری‌های بزرگی از جمله دستگاه شتاب‌دهنده‌خطی مورد استفاده در درمان سرطان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی دنیا دست یابد که نام ایران در زمره معدود تولیدکنندگان این فناوری در جهان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات