خبرهای داغ:
مرادی مسئول گروه جهادی عاشقان ولایت کرمانشاه با بیان اینکه چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور، گفت: "بیستون"، از ستون‌های فرهنگ و تاریخ کهن ایران است.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور/

علیشیر مرادی مسئول پایگاه شهدای محمود آباد شهرستان چم‌چمال کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این گروه جهادی، اظهار کرد: محور فعالیت ما اشتغال آفرینی برای خانواده‌های نیازمند در قالب مشاغل خانگی است.

چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور/

راه اندازی کارگاه بلوک زنی در چمچمان به همت بسیج سازندگی

وی اشتغال آفرینی برای ۶ خانوار را یکی از این دست اقدامات گروه جهادی شهدای محمودآباد برشمرد و تصریح کرد: خشت اول راه اندازی کارگاه بلوک زنی در منطقه چم‌چمال با همت و کمک بسیج سازندگی گذاشته شد.

چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور/

مرادی با اشاره به اشتغال‌زایی برای خانواده‌های نیازمند با تلاش پایگاه شهدای محمود آباد با راه اندازی کارگاه شیرینی پزی، اضافه کرد: بازار فروش خوبی برای این عزیزان ایجاد شده است.

راه اندازی کارگاه خیاطی و گردش چرخ اقتصاد مقاومتی در چم‌چمال 

مسئول پایگاه شهدای محمود آباد کرمانشاه بر راه اندازی کارگاه خیاطی و گردش چرخ اقتصاد مقاومتی در این منطقه تأکید کرد و گفت: اشتغال آفرینی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مرادی از پرورش گیاهان دارویی در چم‌چمال کرمانشاه در آینده خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه بخش زیادی از اراضی کشاورزی در این منطقه به خاطر خشک‌سالی متوالی از کشت خارج شدند، از طریق تعاملات با استانداری و منابع طبیعی دنبال تحقق این گام مهم هستیم.

وی کمک مؤمنانه را از دیگر برنامه‌های پایگاه شهدای محمود آباد برشمرد و اظهار کرد: ماهانه این کمک‌ها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور/

مسئول پایگاه شهدای محمود آباد با بیان اینکه چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور، خاطرنشان کرد: "بیستون"، از ستون‌های فرهنگ و تاریخ کهن ایران است.

گفتنی است؛ "چمچمال"، دشتی بین حدفاصل کوه بيستون و دشت صحنه،از مناطق پر جمعيت جغرافیای ایران در طول دوران پيش از اسلام و بعد از آن، است و جاده ابریشم در مسير طول شرقي غربي آن و به موازات رودخانه "گا ماسی" قرار دارد.

چم‌چمال کرمانشاه ،دُری در صدف گردشگری کشور/

آثار باستاني موجود در محدوده صخره عظيم بيستون به تنهايي در بر دارنده تداوم حيات انسان از دوران پارينه سنگي مياني تا عصر حاضر است.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها