مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از علاقه مندان به شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) خواست برای ثبت نام به رده های بسیج مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۷۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عیسی حیدری با اشاره به اینکه بعد از چندسال محدودیت در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) به علت شیوع کرونا و ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده تا بیش از 2هزار نفر از زائران استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در این مراسم معنوی عازم  مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب در تهران شوند.

حیدری افزود: اولویت اعزام با جوانان و نوجوانان و کسانی است که برای اولین بار در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) شرکت می کنند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تمام پایگاه ها، حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج و کانون های تابعه آماده ثبت نام از زائران در سطح استان چهارمحال و بختیاری هستند.

وی از افرادی که دارای شرایط سنی بالا و یا استفاده از داروهای خاص و بیماری هستند خواست برای ثبت نام مراجعه نکنند.

حیدری گفت: زائران استان چهارمحال و بختیاری با 50 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام(رحمت الله علیه) عازم تهران می شوند.

ارسال نظرات