خبرهای داغ:

خاک عراق در کرمانشاه می‌وزد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد طی ساعاتی از امروز تا فردا، روی کشور عراق قابل توجه خواهد بود؛ به تناوب سبب نفوذ غبار به جو استان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۰۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز اظهار کرد: هوای استان تا روز چهارشنبه، قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود. این وضعیت، طی ساعاتی از روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، احتمالا بارش هایی نیز به شکل رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق، بویژه برای نواحی کوهستانی استان در پی داشته باشد. احتمال بارش در روز چهارشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: وزش باد طی ساعاتی از امروز تا فردا، روی کشور عراق قابل توجه خواهد بود؛ به تناوب سبب نفوذ غبار به جو استان می‌شود. غبار از اواخر وقت امروز تا صبح فردا(سه‌شنبه) و عمدتا در مناطق مرزی نمود خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دمای هوا که تا روز سه‌شنبه تغییرات زیادی نخواهد داشت، اما در روز چهارشنبهمقداری هوا استان خنک‌تر خواهد شد و در دو روز پایانی هفته نیز، به استثنای افزایش نسبی دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

ارسال نظرات