خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل با جمله "نه شرقی، نه غربی"، به اسلام حاکمیت بخشید، گفت: امام راحل مستضعفان را متن کار قرار دادند.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

جمله

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: امام راحل با جمله "نه شرقی، نه غربی"، به اسلام حاکمیت بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی (ره)، با انقلاب اسلامی و پیاده سازی ایدئولوژی جدید در دنیا، قدرت اسلام را به جهانیان فهماند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امام راحل در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از مستضعفین را پایه کار قرار دادند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب دینی با وجود موج انقلاب‌های سیاسی و اقتصادی در جهان، نمونه در دنیا نداشته و ندارد و همه مجذوب ایشان بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تظاهرات سیاه‌پوستان آمریکا مقابل کاخ سفید را از انکعاس‌های بین المللی انقلاب اسلامی ایران در راستای بیداری آزادگان جهان برشمرد و اضافه کرد: امام راحل پابرهنگان و مستضعفان را متن کار قرار دادند.

آیت الله علما با تأکید بر اینکه دفاع مقدس صحنه بیان ادبیات آزادی، ایثار و استکبارستیزی به رهبری امام راحل بود، تصریح کرد: جمله ماندگار امام خمینی (ره) را فراموش نکریم که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و ادبیات تازه آزادی ایثار و شهادت و مقاومت را زنده کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: حرکت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی قدم به قدم الهی و اسلامی بود، خداوند متعال روح ایشان را با اولیای خود محشور کند.

ت/۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها