خبرهای داغ:
رئیس مرکز تبیان افغانستان گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که به جریان مقاومت با معرفی مدلی از حکومت اسلام ناب روح دادند و امام خمینی (ره) با ثبت روزجهانی قدس، نقاب از چهره سیاه رژیم جعلی صهیونیستی برداشتند.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۳۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

سلاحی که هیمنه آمریکا را در جهان اسلام شکست/تحول نوین امام خمینی (ره) بر مدار قدس/ امام خمینی (ره) شخصیتی که به مقاومت روح بخشید

حجت الاسلام سید عیسی حسینی مزاری رئیس مرکز تبیان افغانستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، اظهار کرد:  ۱۴خرداد، یادآور عروج ملکوتی پیشوای مسلمانان و آزادگان جهان است، ایشان شخصیتی بود که به جریان مقاومت با معرفی مدلی از حکومت اسلام ناب روح دادند.

رئیس مرکز تبیان افغانستان با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره)، شخصیتی با ابعاد وسیع  بودند، تصریح کرد: عالمی وارسته در حوزه فقه و فقاهت و از طرفی مبارزی از تبار امام حسین (ع) در مسیر مبارزه با کفار بودند.

حجت الاسلام حسینی مزاری بیان کرد: امام راحل، هژمونی آمریکای جنایت کار را با سلاح ایمان به خداوند متعال و حضور مردم ایران در صحنه شکستند.

امام خمینی (ره) با ثبت روزجهانی قدس، نقاب از چهره سیاه این رژم جعلی برداشتند

رئیس مرکز تبیان افغانستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با ثبت روزجهانی قدس در تقویم نه تنها ایران، بلکه جهان اسلام و آزادی خواهان عالم، قاب از چهره سیاه رژیم جعلی صهیونیستی برداشتند و  روز قدس را فصلی در تحول نوین شکل گرفته در جهان اسلام توسط امام راحل برشمرد و تصریح کرد: امروز می‌بینیم در اقصی نقاط جهان راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی مزاری با تأکید بر اینکه سیره امام خمینی (ره)، امروز سندی مهم در تقویت سنگر استکبارستیزی در عالم است، اظهار داشت: امام راحل نشان دادند که می‌توان با دست خالی و تکیه بر سلاح ایمان و توکل مقابل قدرت‌های پوشالی جهان ایستاد و آن‌ها را منزوی کردـ

ت/۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها