مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز خبر داد؛

تشکیل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) /تغییر ساختار سیاسی به ابتکار امام خمینی(ره) پرچمدار مبارزه با ظلم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار امام خمینی (ره)، امروز پرچم‌دار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۶۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، در نشست ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ١۵خرداد که در سالن جلسات این بنیاد برگزار شد، بابیان اینکه امام خمینی (ره) مبتکر حرکتی خاص در یک مقطعی از زمان است، گفت: تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار امام خمینی (ره) امروز پرچم‌دار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است.

 

تشکیل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) /تغییر ساختار سیاسی به ابتکار امام خمینی(ره) پرچمدار مبارزه با ظلم است

 وی با بیان اینکه بنیاد شهید را مولود تفکر امام راحل بر شمرد، گفت: ما به امام خمینی (ره) مدیون هستیم و باید در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر و زحماتی که این بزرگ‌مرد برای این کشور کشیده است، تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه امام‌خمینی (ره) مبتکر حرکتی خاص در یک مقطعی از زمان است، گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد جریانی مانند انقلاب اسلامی به وجود بیاید، تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار امام خمینی(ره)، امروز پرچم‌دار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است.

وی افزود: امام راحل با برنامه‌ای که برای تشکیل حکومت اسلامی داشت، امروز در هلال شیعی و همه‌ی کشورهای اسلامی توسعه‌ی اندیشه‌ی تشیع و مبارزه برای حق‌طلبی در جهان وجود دارد.

رستمیان گفت: تفکر دنیا در زمانی که به سمت و سویی غیر خدایی هدایت می‌شد، انقلاب ایران توجه‌ها را به سمت توحید و یکتاپرستی هدایت کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: دنیای سرمایه‌داری هیچ زمانی با این جریان موافق نبود و برای تک‌قطبی شدن، از بین رفتن و انحراف مسیر انقلاب موانع زیادی را ایجاد کرد.

وی افزود: بیش از ۶٠ جریان و گروهک سیاسی را در ایران ساماندهی کردند که هر یک از آنان با یک نحله و تعریف جدیدی از اسلام و دین وارد شدند که تمامی این‌ها از خارج از کشور تغذیه می‌شد، امام خمینی (ره) با صبر، حوصله و مدیریت استراتژیک خود در برابر این هجمه ها ایستادگی و انقلاب را هدایت کرد.

رستمیان گفت: پس از گذر از تمامی این هجمه‌ها، ٨ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند که با مجاهدت شهدا، ایثارگران، رزمندگان و مردم غیور کشور از این برهه هم با سربلندی عبور کردیم، جنگ ایران و عراق جنگی خاص بود که سرنوشت خاورمیانه را تغییر داد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه بابیان اینکه بنیاد ظرفیت اعزام ایثارگران به مرقد امام خمینی (ره) را دارد، گفت: با توجه به وضعیت جسمانی برخی ایثارگران در صورت همکاری و رزرو جایگاه، بنیاد آمادگی برنامه‌ریزی و اعزام ایثارگران به مرقد امام خمینی (ره) را دارد.

رستمیان افزود: برپایی درمانگاه صلواتی توسط بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، حضور کارکنان بنیاد در مرقد امام خمینی (ره) جهت تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضور پرشور ایثارگران و کارکنان بنیاد در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌های بنیاد با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در راستای گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه شهید ادیبی یک اسطوره به‌یادماندنی برای استان البرز است، بر لزوم برگزاری یادواره این شهید والامقام تأکید و تصریح کرد: شهید ٢۴ساله طلبه «همت الله ادیبی» از شاگردان حضرت امام خمینی (ره) و اولین شهید البرز است که در قیام خونین ١۵خرداد و در راستای دفاع از اسلام مظلومانه به شهادت رسید.

وی افزود: باید خاطرات و زندگی‌نامه این شهید بیان و مراسمی درشان این شهید والامقام در سطح استان برگزار شد.

 

خبرنگار بسیجی:سپیده بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها