مدیر کل ورزش و جوانان مازندران درگفتگو با بسیج:

سپاه کربلا در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی عملکرد درخشانی دارد

ساری-مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، با اشاره به اینکه سپاه کربلا در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی عملکرد درخشانی دارد، گفت: سپاه کربلا ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلفی از جمله نیروی انسانی دارد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۰۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

سپاه کربلا در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی عملکرد درخشانی دارد،

خبرگزاری بسیج،دکتر عالیشان در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان مازندران  درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اینکه سپاه کربلا در توسعه زیر ساخت های ورزشی عملکرد درخشانی دارد، گفت: سپاه کربلا ظرفیتهای خوبی در بخش های مختلفی از جمله  نیروی انسانی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه سپاه  در آینده نزدیک هم در بخش حمایت از قهرمانان و باشگاه داری تحت عنوان باشگاه مقاومت تیم داری می کند، افزود: نیاز است تعداد باشگاه ها در لیگ برتر و دسته یک افزیش پیدا کند.

عالیشان ادامه داد: با توجه به ظرفیتهای نرم افزاری و سخت افزاری اداه ورزش، با کمک هیات کشتی استان که مجری برنامه ها است، گام های خوبی در رشد و توسعه کشتی برداشته خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: مازندران حرف اول کشتی را در کشور می زند و  امکانات پاسخگو نیست برای همین باید از ظرفیت دستگاه های دیگر که دارای عزم و ارداه و امکانات خوب هستند، استفاده شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار