طرح توان‌افزایی بانوان در حوزه خودارزیابی و و خود فعال سازی با هدف افزایش شناخت

کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان فرهنگی در حوزه خود فعال سازی و خود ارزیابی و افزایش شناخت نسبت به خود و همچنین کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان فرهنگی با رویکرد ارتقا مهارت های شغلی و حرفه ای با هدف توانمند سازی رابطین امور زنان و مشاور مدارس ابتدایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۵۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان فرهنگی در حوزه خود فعال سازی و خود ارزیابی و افزایش شناخت نسبت به خود و همچنین کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان فرهنگی با رویکرد ارتقا مهارت های شغلی و حرفه ای با هدف توانمند سازی رابطین امور زنان و مشاور مدارس ابتدایی برگزار شد.

این کارگاه های آموزشی به همت کارشناس امور بانوان و با حضور  رابطان محترم امور زنان در مدارس ورابطین مشاورمدارس دوره ابتدایی  درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد. 

کارگاه آموزشی مهارت خودآگاهی توام با ارتقاء سواد فرهنگ ایرانی - اسلامی و تاثیر آن بر عزت نفس و اعتماد به نفس با مدرسي استاد فرهاد فاضلی نویسنده و پژوهشگر در  حوزه  فرهنگ‌و سلامت جامعه برگزار شد. 

در این کلاس علاوه بر مهارت   خودآگاهی انسان به سواد فرهنگی  شامل شناخت فرهنگ ایرانی و اسلامی  و فرهنگ عمومی و ملی و شناخت گسستگی فرهنگی و تبادل فرهنگ وهمچنین لزوم استفاده از محصولات فرهنگی توسط استاد به بحث و بررسی  گذاشته شد .

در ادامه كارگاه آموزشی توان افزایی با رویکرد ارتقا مهارت های شغلی و حرفه ای و توانمند سازی رابطین  امور زنان و رابطین مشاور مدارس ابتدایی با مدرسي استاد اکبر قره داغی  برگزار شد.

در این کارگاه استاد قره داغی به رفتار نابهنجار و دیدگاه ها و ملاک های نابهنجاری ،ملاک های تشخیصی اختلالات روانی  دوران کودکی، تشخیص افتراقی و اهمیت بالینی و علائم  و نشانه ها ی بالینی و .. پرداختند. 

کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان فرهنگی در حوزه خودفعال سازی و خود ارزیابی و افزایش شناخت نسبت به خود و همچنین کارگاه آموزشی توان افزایی بانوان فرهنگی با رویکرد ارتقا مهارت های شغلی و حرفه ای با هدف توانمند سازی رابطین امور زنان و مشاور مدارس ابتدایی برگزار شد.

این کارگاه های آموزشی به همت کارشناس امور بانوان و با حضور رابطان محترم امور زنان در مدارس ورابطین مشاورمدارس دوره ابتدایی درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهارت خودآگاهی توام با ارتقاء سواد فرهنگ ایرانی - اسلامی و تاثیر آن بر عزت نفس و اعتماد به نفس با مدرسي استاد فرهاد فاضلی نویسنده و پژوهشگر در حوزه فرهنگ‌و سلامت جامعه برگزار شد.

در این کلاس علاوه بر مهارت خودآگاهی انسان به سواد فرهنگی شامل شناخت فرهنگ ایرانی و اسلامی و فرهنگ عمومی و ملی و شناخت گسستگی فرهنگی و تبادل فرهنگ وهمچنین لزوم استفاده از محصولات فرهنگی توسط استاد به بحث و بررسی گذاشته شد .
در ادامه كارگاه آموزشی توان افزایی با رویکرد ارتقا مهارت های شغلی و حرفه ای و توانمند سازی رابطین امور زنان و رابطین مشاور مدارس ابتدایی با مدرسي استاد اکبر قره داغی برگزار شد.
در این کارگاه استاد قره داغی به رفتار نابهنجار و دیدگاه ها و ملاک های نابهنجاری ،ملاک های تشخیصی اختلالات روانی دوران کودکی، تشخیص افتراقی و اهمیت بالینی و علائم و نشانه ها ی بالینی و .. پرداختند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار