همزمان با شصتمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد ورامین؛

خانواده شهدای 15 خرداد ورامین تجلیل شدند

با حضور مسئولان شهرستان ورامین، از خانواده معظم شهدای قیام 15 خرداد سال 1342 ورامین تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۲۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگاربسیج؛  جمعی از مسئولان شهرستان ورامین شامگاه یکشنبه و در آستانه شصتمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342 این شهرستان، با حضور در منزل شهدای قیام 15 خرداد، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین، مجید درویشی فرماندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان حضور داشتند از خانواده شهید امیر معصومشاهی و شهید حسن خانی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این دیدارها اظهار د‌‌اشت: هویت ورامین به قیام 15 خرداد آن است و این قیام نشان داد که این منطقه، پرچمدار حرکت نهضت اسلامی ملت ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهدای 15 خرداد در اوج خفقان و سرکوب رژیم شاهنشاهی، در برابر ظلم ایستادند و برای دفاع از مرجعیت و ولایت، خون خود را نثار کردند تا الگویی بی بدیل را در عصر حاضر پیش روی همه ما قرار دهند.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین نیز با تجلیل از شهدای 15 خرداد اظهار داشت:ورامین افتخار این را دارد که در پیشانی حرکت نهضت اسلامی ملت ایران در 15 خرداد سال 1342 قرار داشته و امروز همه ما وظیفه داریم تا از فرهنگ، سیره و راه شهدای قیام 15 خرداد پاسداری کنیم.

وی افزود: شهدای قیام 15 خرداد در غربت و مظلومیت به شهادت رسیدند اما خداوند به خون مطهرشان برکت داد و امروز نتیجه آن را در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان می بینیم.

گفتنی است دشت ورامین، در جریان قیام 15 خرداد سال 1342، هفت شهید را تقدیم نهضت اسلامی ملت ایران کرد.

 

ارسال نظرات