خبرهای داغ:
ثبت نام بیستمین و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۳۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی کشور اعلام کرد: ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت ها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت در ۴۱ رشته و ۶ گروه تخصصی است.

مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۱۲ تا ۱۶ تیر، مرحله استانی ۲۶ و ۲۷ تیر و مرحله کشوری نیز از هفته آخر شهریور تا نیمه آبان امسال برگزار می‌شود.

شرط سنی شرکت در مسابقات ملی مهارت حداکثر ۲۱ سال در رشته‌های انفرادی و در رشته‌های تیمی حداکثر ۲۵ سال است.

رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما فاقد شرایط سنی و فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به این رشته‌ها جهت شرکت در مسابقات است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.worldskills.ir به صورت برخط و یا با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثبت نام کنند.

علاقمندانی که قصد شرکت در مسابقات را دارند، اما تاکنون موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت advari.irantvto.ir ثبت‌نام و پس از کسب نمره قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی گواهینامه مهارت خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها