حوزه بسیج حضرت صدیقه کبری(س) قرچک بمناسبت ایام روز دختر و دهه کرامت عهدنامه ای تهیه کرده و دختران قرچکی ضمن امضا و تایید آن، عهد بستند تا به تاَسی از دردانه امام هفتم و همه بانوان برگزیده، مانند ماه در آسمان بندگی خداوند بدرخشند..
کد خبر: ۹۵۱۶۹۴۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

در این عهدنامه،   آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر ما دختران که فرشتگان ایران قوی هستیم و امروز به یمن میلاد بانویِ مان ، ملیکه نور ، خواهر خورشید، حضرت معصومه(سلام الله علیها) که درود خدا بر او باد ذره ذره نور می شویم و قطره قطره حضور و دل را به سرای کرامتشان دخیل می بندیم تا در این روز مقدس با دستهای پاکشان تطهیر شویم و شایسته ی بندگی خداوند سبحان.

بانو ، روز میلاد شما روز ارج نهادن به مقام دختر است و ما دختران ، از شما می خواهیم در این دهه کرامت ما را کبوترانه میهمان حرم برادر مهربانتان کنید تا دانه های عشق از صحن و سرایش برچینیم و دور تا دور گنبد طلایی اش بگردیم و با نور ولایتش ، به خداوند سبحان نزدیک تر شویم .

ای فرشتگان ایران قوی ! خدا را شکر کنید که امروز از نگاه نوازشگر کریمه ی اهل بیت (علیهاسلام)  برخوردار هستید.

آیا نمیشنوید نوای فرشتگان الهی را که به یمن دختر بودنتان به شما شاد باش می گویند

و آیا نمی بینید ملائک را که برای تشرف شما به این جشن بال گسترانیده اند .

پس قدر بدانیم این لحظات نورانی و معطر را

و اینک ما دختران ایران زمین در این روز پر برکت با خدای رحمان و رحیم عهد می بندیم در راهی که دختر دردانه امام هفتم شیعیان و همه بانوان برگزیده ، در آن گام نهاده اند و با استمداد از ولی نعمتِ مان حضرت رضا (علیه السلام)، قدمهایمان را استوار برداریم و به پیروی از این بانوی کرامت ، تفسیر بلند تبعیت از ولایت باشیم و مانند ماه در آسمان بندگی خداوند بدرخشیم.

و همچنین با مادران شهدا علی الخصوص مادر شهید الداغی پیمان می بندیم که مراقب حیای فاطمیِ مان باشیم تا به معصومیتِ مان آسیبی نرسد .

 

/انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات