خبرهای داغ:

جشن بزرگ امام رضائیها در پارک ساحلی امام شهر

به مناسبت میلاد امام رضا(ع) جشن باشکوهی با حضورچند هزار نفری اقشار مختلف مردم امام شهر با حضور فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی در پارک ساحلی امام شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۴۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت میلاد امام رضا(ع) جشن باشکوهی با حضورچند هزار نفری اقشار مختلف مردم امام شهر با حضور فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی در پارک ساحلی امام شهر برگزار شد.

درابتدای مراسم با قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی همراه شد ودرادامه آقای نعمتی عضو شورای اسلامی امام شهر به خیر مقدم گویی پرداخت.

فرمانده سپاه قیروکارزین با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) وبا بیان اینکه گفتمان امامین انقلاب صبر و ایستادگی است اظهار داشت: اگر در گفتار، عمل و رفتارمان صبر و ایستادگی نهادینه شود مطمئنا در مسیر زندگی راه را گم نکرده ایم.

محمد رسول رضایی گفت: به جای سازش با دشمن و منافق باید گفتمان صبر و ایستادگی و مقاومت برگزینیم چون خداوند در سوره هود به پیامبرش در برابر سختی ها به صبر و استقامت دستور می دهد.

وی ابراز داشت: امروز در برابر همه مشکلات اعم از اقتصادی و معیشتی و هجمه هایی که دشمن وارد می کند اگر اهل استفامت باشیم مانند کسانی که در شعب ابیطالب سختی ها و گرسنگی ها برای خدا تحمل کردند خدواند به یاریشان آمد . امروز ما هم در موضوعات معیشتی و اقتصادی اگر صبرواستقامت پیشه کنیم، مطمنئن باشیم خداوند براساس آیات الهی به یاری ما خواهد آمد.

جشن شب میلاد امام رضا (ع) در پارک ساحلی امام شهر با دکلمه خوانی مقاومت توسط دختر دانش آموز نجلا نعمتی ادامه یافت و سپس با اجرای جشن های کودک و برپایی برنامه های شاد و مفرح و مسابقه با اجرای حاج آقا دلجو و آیین مولودی خوانی توسط مداح شهرستان محمد حسن محبی همراه بود.

سپس این جشن باشکوه با حضور طنزپرداز مطرح استان نعمت کرمی ادامه یافت که از دیگر برنامه های این جشن مردمی است.

گروه سرود ندای غدیر امام شهر سرود زیبای زیارت خاصه حضرت امام رضا(ع) و امام حسن (ع) را به زیبایی به نمایش گذاشتند و در ادامه نورافشانی پایان بخش این مراسم باشکوه بود.

این جشن میلاد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین به همت شهرداری و شورای شهر و حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) امام شهر برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها