خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد و مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی این شهرستان است که در گفتگو با ما از فعالیت‌هایی با رنگ و بوی اقتصاد مقاومتی سخن گفت که این فعالیت‌ها موجب اشتغالزایی و رشد تولید در این شهرستان شده اند.
کد خبر: ۹۵۱۷۰۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

روایت اشتغال‌ آفرینی از تریبون نماز جمعه تا تسهیل‌گری در کف میدان رفع موانع تولید/ احیای ۵۷ کارخانه روی ریل تسهیلگری

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد و مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی این شهرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این قرارگاه، اظهار کرد: سپاه شهرستان نقش دبیری این قرارگاه را بر عهده دارد و فرمانداری، دادگستری، دادستانی و سایر ادارات مرتبط نظیر جهاد کشاورزی، ادارات آب و برق، محیط زیست و منابع طبیعی عضو این قرارگاه هستند.

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بروجرد ادامه داد: هدف از تشکیل این قرارگاه تسهیل روند ماندگاری مراکز صنعتی و واحد‌های تولیدی در چرخه تولید است.

مشکلات قضایی و تسهیلات بانکی تولیدکنندگان از دست‌انداز‌های پیش‌روی صاحبان صنایع در مسیر تولید حل شده است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه  "مهار تورم و رشد تولید" نصب‌العین قرارگاه اقتصاد مقاومتی بروجرد در راستای تسهیل امور صاحبان صنایع در مسیر تولید، به حل مشکلات قضایی و تسهیلات بانکی تولیدکنندگان از دست‌انداز‌های پیش‌روی صاحبان صنایع در مسیر تولید اشاره  کرد و گفت: تسهیلگری در اخذ و تمدید مجوز یکی دیگر از این اقدامات است.

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بروجرد از احیای ۵۷ کارخانه خبر داد و بر بسترسازی اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر در بحث شروع و بازگشت به کار تأکید کرد و گفت: ظرفیت اشتغال برای کارگاه‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی منطقه را داریم.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تأکید ویژه رهبر انقلاب بر لزوم رونق تولید، تصریح کرد: اگر همه مسئولان و مردم به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری عمل کنند، سرعت حل مشکلات در زمینه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

امام جمعه بروجرد کمک مؤمنانه را از برنامه‌های ثابت این قرارگاه برشمرد و بر توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تأکید کرد و افزود: این کمک‌ها با ظرفیت خیرین و مردم انجام می‌شود.

پنج هزار خانواده نیازمند را با تعامل سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تحت پوشش داریم

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه پنج هزار خانواده نیازمند را تحت پوشش داریم، گفت: این حمایت‌ها با تعامل سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شده است.

 

 

 

ت/2623

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها