فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شناسنامه عزت و عظمت دیار سبلان ۳۴۰۰ شهید والامقامی است که در دفاع از این مرز و بوم جان در طبق اخلاص گذاشته و مجاهدانه در سنگرهای مختلف حاضر شدند.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۱۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

نسل آینده باید بداند که در سایه مجاهدت‌ها یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان داده نشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر چهارشنبه در اجلاسیه شهدای روحانی در اردبیل اظهار کرد: در فتنه‌های اخیر علما و روحانیون با حضور مؤثر در سنگر جهاد تبیین سعی کردند تا واقعیت‌ها را به مردم بیان کرده و وظیفه روشنگری را انجام دهند.

وی یاد و خاطره ۳۸ شهید طلبه و روحانی استان اردبیل را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: در یوم ولادت امام رضا (ع) اجلاسیه شهدای روحانی برگزار می‌شود تا پیش درآمدی بر کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر ترویج فرهنگ و شهادت روحانیون حضوری مستحکم داشتند و توانستند نقش بی بدیل خود را انجام دهند.

محمدی اصل از اردبیل به عنوان مهد تشیع یاد کرد و گفت: فرهنگ تشیع از این خطه به سایر مناطق کشور صادر شده و توسعه و ترویج آن را در مناطق مختلف کشور شاهد هستیم.

وی بیان کرد: شناسنامه عزت و عظمت دیار سبلان ۳۴۰۰ شهید والامقامی است که در دفاع از این مرز و بوم جان در طبق اخلاص گذاشته و مجاهدانه در سنگرهای مختلف حاضر شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جنگ امروز را جنگ اندیشه‌ها، باورها و اعتقادات عنوان کرد و گفت: در این جنگ نرم دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا در مسیر اندیشه جوانان و نوجوانان ما انحراف ایجاد کند اما علما با روشنگری و جهاد تبیین باید سعی کنند تا حقانیت این نظام را به درستی تبیین کنند.

محمدی اصل اضافه کرد: نسل آینده باید بداند که در سایه مجاهدت‌ها یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان داده نشد بلکه در تاریخ معاصر ایران نقطه درخشان و ماندگاری است که آیندگان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

ارسال نظرات