خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

پایگاه‌های بسیج ادارات باید سیره و سبک حکومت علوی را به مسئولین متذکر شود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: پایگاه‌های بسیج ادارات باید سیره و سبک حکومت علوی را در برهه‌های مختلف زمانی به مسئولین متذکر شود و مدیریت اسلامی را به آنان یادآوری کند.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۳۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با کارکنان بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: اهمیت بسیج ادارات بسیار زیاد است چراکه مخاطبین این قشر مسئولین و کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این قشر گفت: مردم در مسائل زیادی از مسئولین ادارات و کارکنان حاکمیتی تاثیرپذیری دارند و از آنجایی که عملکرد مسئولین در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در اقشار مختلف مردم تاثیرگذار است بنابراین باید اهمیت فراوانی برای قشر بسیج ادارات قائل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به حدیث «الناس علی دین ملوکهم» گفت: هر جامعه‌ای در مسائل مختلف همچون سبک زندگی و مسائل اعتقادی و سیاسی از مسئولین الگو می‌گیرند بنابراین لزوم توجه به این قشر به خوبی احساس می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات باید همچون ستاره‌ای منشأ نورانیت و خیر و برکت برای آن اداره باشد و بتواند سیره و سبک حکومت علوی را در برهه‌های مختلف زمانی به مسئولین متذکر شود و مدیریت اسلامی را به آنان یادآوری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار