حجت الاسلام بیگدلی:

هدف اصلی حضرت امام (ره) مبارزه با ظلم و استکبار بود

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امام(ره) راحل قائل به یک تفکر و وابستگی خاص ملی‌گرایی نبود، گفت :هدف اصلی امام (ره) مبارزه با ظلم و استکبار بود.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی در نشست به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن جلسات فرمانداری زنجان برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل (ره) قائل به یک تفکر و وابستگی خاص ملی‌گرایی که در تمام دنیا مرسوم است نداشت و این تفکر و اندیشه را نیز قبول نداشت.

امام راحل(ره) قائل به یک تفکر و اندیشه نبود
وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) نژاد، قبایل، شیعه و سنی را قبول نداشت و جهان اسلام را مطرح کردند، گفت:قدرت اسلام، مبارزه با مستکبرین هدف اصلی امام بود و کاری با جغرافیا نداشتند و مبارزه با استکبار را در کل جهان مطرح کرد و امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه و اندیشه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند.

امام راحل(ره) قائل به یک تفکر و اندیشه نبود
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه توصیه امام راحل (ره) به ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار بود، افزود:کشور ایران اسلامی با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه در مقابل کشور‌های اروپایی با وجود امکانات و تجهیزات بسیار ایستاده است و این یکی از اندیشه‌های امام (ره) است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه امام (ره) به نصرت الهی ایمان داشتند، تصریح کرد:امام این تفکر را به فرماندهان دفاع مقدس و بسیجیان آموزش داد و با این اندیشه سردار سلیمانی و همرزمانش پیروز نبرد شدند.

امام راحل(ره) قائل به یک تفکر و اندیشه نبود
وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران به نصرت الهی باور دارند و ما این باور را در راهپیمایی ها، حضور در صحنه و دفاع از انقلاب دیدیم، گفت:به فرموده معظم له در اتفاقات سال گذشته کشور تمام برنامه ریزی‌ها عالی بود، ولی پیش بینی‌ها غلط بود و باور و اعتقادات ملت ایران تمام نقشه‌های دشمن را نابود کرد.

امام راحل(ره) قائل به یک تفکر و اندیشه نبود
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به سوره مبارکه فتح آیه ۴ «هُوَ الَّذی أَنزَلَ السَّکینَةَ فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لِیَزدادوا إیمانًا مَعَ إیمانِهِم ۗ وَلِلَّهِ جُنودُ السَّماواتِ وَالأَرضِ ۚ وَکانَ اللَّهُ عَلیمًا حَکیمًا، او کسی است که آرامش را در دل‌های مؤمنان نازل کرد تا ایمانی بر ایمانشان بیفزایند؛ لشکریان آسمان‌ها و زمین از آن خداست، و خداوند دانا و حکیم است»، خاطرنشان کرد:عزت، ایمان و آرامش قلبی را خداوند متعال به انسان می‌دهد و این وعده و نصرت الهی است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف امام راحل (ره) از انقلاب ایجاد کشوری اسلامی، مستقل و قوی بود، افزود:امروز شاهد آن هستیم که ناوگروه ۸۶ ارتش بدون هیچ ترس و واهمه‌ای دور دنیا را با اقتدار می‌پیماید و به کشور باز می‌گردد و این نشان از قدرت و اقتدار کشور ایران است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه امروز دستاورد‌های انقلاب دشمن را ناامید کرده است، گفت:ایران اسلامی در حوزه کشتیرانی، پهپادی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، موشک و امنیت در دنیا زبانزد است.

این مسئول با بیان اینکه مشکل معیشت و مسکن در کشور وجود دارد، تاکید کرد:این مشکلات مختص ایران نیست بلکه برخی کشور‌ها نیز درگیر این مشکلات هستند و البته ما به این موضوع واقف هستیم و باید این مشکلات حل شود چرا که کشور ایران،کشوری ثروتمند است.

امام راحل(ره) قائل به یک تفکر و اندیشه نبود

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه تسلیم شدن هزینه بسیاری دارد و مقاومت و ایستادگی هزینه کمتری دارد، اذعان کرد:هرجا ایستادگی کردیم موفق بودیم و معظم له نیز به این مسئله تاکید بسیار دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، انقلاب اسلامی ایران قدرتمند خواهد بود، گفت:بیانیه گام دوم انقلاب برای خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار