خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه کشور تاکید کرد

استفاده از ظرفیت رسانه در امید آفرینی

تبریز- رئیس بسیج رسانه کشور اظهارداشت: باید از ظرفیت بی نظیر رسانه ها در راستای جهاد تبیین و بحث امیدآفرینی که مورد تاکید رهبر انقلاب است، بهره گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۷۳۸۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی کارآموزیان در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه تبریز، گزارشی جامعی از وضعیت بسیج رسانه و خبرنگاران کشور ارائه کرد و گفت: آذربایجان شرقی به لحاظ کثرت رسانه در رتبه دوم کشوری قرار دارد و به عنوان استان رسانه خیز شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های رسانه ای نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در راستای جهاد تبیین قابل قدردانی است، اضافه کرد: اخبار هر هفته خطبه های نماز جمعه تبریز به دلیل نقطه زنی و مطرح کردن نکات و کنش ها بازتاب کشوری پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: اختیارات بسیج رسانه باید به اندازه ای باشد که بتواند از رسانه ها بصورت مادی و معنوی حمایت کند.

حجت الاسلام  سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و مهمترین قشر در امید آفرینی هستند در این راستا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای رسیدن به رسانه های تراز انقلاب در استان لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش بسیج رسانه در حمایت از رسانه ها گفت: اختیارات بسیج رسانه باید به اندازه ای باشد که بتواند از رسانه ها بصورت مادی و معنوی حمایت کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه رسانه ها در انتشار اخبار سه اصل سرعت، صحت و دقت را مورد توجه قرار دهند، افزود: من شخصا در مورد یک خبر با مسئولان مختلف صحبت کرده و جزییات، آمار و اطلاعات دقیق را می پرسم بعد در خطبه نماز جمعه اعلام می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها