فرمانده سپاه شهرستان دیر خبرداد؛

اردوی جهادی درمانی و فرهنگی در دیر برپاشد

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: اردوی جهادی درمانی و فرهنگی توسط گروه جهادی راه شهید سلیمانی با حضور ۵۰ پزشک متخصص و یک گروه ۲۰ نفره فرهنگی در دیر برپاشد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

اردوی جهادی درمانی و فرهنگی در دیر برپاشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این اردوی جهادی در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب مردم یاری برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی و پشتیبانی همزمان با رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مدت ۵ روز برپا شده است.

 

وی ادامه داد: این گروه جهادی در بخش بهداشت و درمان با حضور پزشکان شامل بخش‌های پزشک عمومی، پزشک زنان و زایمان، پزشک قلب، پزشک اطفال، دندان پزشکی، چشم پزشک، بینایی سنجی و شنوایی سنجی می باشد.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر اضافه کرد: گروه فرهنگی این گروه جهادی مشتاق و با انگیزه و انرژی با هدف پویا سازی محیط مدرسه از جمله نقاشی کلاس ها، دیوارهای محوطه و زمین ورزشی به اجرا در می آید.

 

سرهنگ حسینی نیا گفت: گروه جهادی راه شهید سلیمانی به صورت رایگان صبح‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده پذیرش عموم مردم است و مردم جهت نوبت دهی به حوزه ها و پایگاه های مقاومت مراجعه نمایند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است خدمات رسانی سریع و مطلوب به مردم عزیزمان است و سپاه پاسداران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار