معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلام:

آمریکا پس از بی‌حاصل ماندن هزینه 7 هزار میلیارد دلاری نظامی، با جنگ نرم به میدان آمده است

به گفته‌ی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا بزرگ‌ترین جنگ روانی تاریخ بشریت را با استفاده از ۲۰۰ رسانه ماهواره‌ای و هزاران کانال و سایت مجازی بر کشور ما و ارزش‌های اسلامی تحمیل کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۱۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گیلان سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان خوانسار اظهار کرد: آمریکا در افغانستان و تمام کشورهای اطراف ما، با صرف هزینه هفت هزار میلیارد دلاری مستقر شد و نتوانست با سلاح و جنگ مسلحانه به‌سوی کشور ما بیاید لذا با طراحی جنگ نرم جلو آمد و تلاش می‌کند منطق شهادت و ایمان را از جوانان ما بگیرد.

وی افزود: آمریکا بزرگ‌ترین جنگ روانی تاریخ بشریت را با استفاده از ۲۰۰ رسانه ماهواره‌ای و هزاران کانال و سایت مجازی بر کشور ما و ارزش‌های اسلامی تحمیل کرده است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: در لبنان ارتش رژیم صهیونیستی که در مقابل تمام قوای نظامی کشورهای عربی ایستاد و به پیروزی رسیده بود در مقابل چند صد نفر جوان شهادت جو شکست خورد که این برگرفته از منطق شهادت است.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر حضرت موسی یک‌بار امت خود را از دریا عبور داد و نجاتشان داد، شهدا در کشور ما  را با رهنمودهای امام خمینی (ره) و پس‌از آن مقام معظم رهبری از گرفتاری‌ها رهایی دادند و یکی از این معجزات آزادی خرمشهر بود که با اتکا به منطق شهادت به وجود آمد.

وی با تأکید دوباره بر منطق شهادت گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب مسائل بی‌حجابی قطعاً حل خواهد شد برای آن باید جهاد کرد و در کلام اسلام کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نیست نوابغ علمی در تاریخ پذیرفته‌اند که اسلام تمام‌کننده و کامل‌ترین دین الهی است در مسئله زن هم کرامت کاملی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار