خبرهای داغ:
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در مراسم یادواره قهرمان اردوگاه تکریت شهید محمد رضایی گفت:نمازخواندن ما در قدس صرفا یک شعار نیست ما به این موضوع اعتقاد داریم و امروز بحمدالله گروههای مقاومت فلسطینی در بالاترین سطح قدرت خود در طول این سالها هستند.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه قدس در این مراسم ضمن گرامیداشت دلاور مردی های شهید رضایی در اردوگاه تکریت افزود: در سالگرد رحلت امام خمینی(ره)؛یاد امام‌ اولین وظیفه همه ماست چرا که همه وجودشهدا، عزت این مردم و ایستادگی این نظام به برکت وجود معمار کبیر انقلاب است.

سردار قاآنی ادامه داد: ظهور و بروز نفس وجودی امام در این برهه از زمان تحولی بزرگ در منطقه، جهان اسلام و جامعه بشریت ایجاد کرد، چرا که قبل از ظهور امام از نعمت ولایت محروم بودیم و این امام بود که به ولایت نورانیت داد به مسیر حرکت مردم مومن نورانیت داد و به جامعه بشری راه مقاومت و ایستادگی و توکل به خدا را نشان داد.

سردار قاآنی ضمن اشاره به قدرت روزافزون نیروهای مجاهد فلسطینی تاکید کرد: نمازخواندن ما در قدس صرفا یک شعار نیست ما به این موضوع اعتقاد داریم و امروز بحمدالله گروههای مقاومت فلسطینی در بالاترین سطح قدرت خود در طول این سالها هستند.

وی گفت: گروههای مقاومت فلسطینی در کرانه باختری روزانه بالغ بر ۳۰ عملیات انجام میدهند که این مورد در طول ۷۰ سال گذشته سابقه نداشته است و رژیم صهونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

سردار قاآنی در پایان با تاکید بر حرکت مجموعه نظام و انقلاب در مسیر روشن ولایت گفت: هر حرف و حرکت و اقدامی که در راستای راه ولایت نباشد در زباله دان قرار خواهد گرفت.
این مراسم با حضوردکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی ،سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) و سایر مسئولین و ملت شهید پرور در محل مزار شهید محمد رضایی واقع در مسجد امام سجاد (ع) شیروان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها