خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهارعنوان کرد

لزوم توجه به مباحث فرهنگی برای ایستادگی در مقابل هجمه‌های دشمنان

همدان-فرماندار بهار گفت: آموزش و پرورش مهترین دستگاه فرهنگی در کشور است و همه باید به این دستگاه توجه داشته باشیم و توجه به مباحث فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فرماندار شهرستان بهار در دیدار صمیمانه با مدیر و معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهر بهار با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی باید در اولویت کاری  قرار گیرد، اظهار کرد: شهرستان بهار به ویژه شهرک فرهنگیان از کمبود فضای آموزشی رنج می برد که ساخت آموزشگاه از ضروریات است.

وی گفت: آموزش و پرورش از دستگاه‌های مهم است چرا که تربیت نیروی انسانی بر عهده این سازمان است که همه باید کمک و یاری‌گر این سیستم باشیم تا به توسعه پایدار برسیم.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: چالش‎های موجود در آموزش و پرورش از جمله کمبود نیرو به دلیل عدم توجه در سالیان گذشته مشهود است که باید مدیریت شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش مهترین دستگاه فرهنگی در کشور است و همه باید به این دستگاه توجه داشته باشیم، و توجه به مباحث فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات